اخبار داغ

مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر مسابقات ویژه هفته بسیج برق اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت از برگزیدگان مسابقات ورزشی ویژه هفته بسیج یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی امروز جهارشنبه ۱دیماه ۱۴۰۰ تجلیل بعمل آمد. سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن گرامی داشت یاد و […]

اشتراک گذاری
01 دی 1400
123 بازدید
کد مطلب : 140017

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت از برگزیدگان مسابقات ورزشی ویژه هفته بسیج یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی امروز جهارشنبه ۱دیماه ۱۴۰۰ تجلیل بعمل آمد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دلیرمردان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت گفت: امروز ورزش نقش بسیار مهمی در سالم سازی جامعه دارد.

مهرداد فارسی مدان افزود: عملا عقل سالم در بدن سالم است، ورزش توانمندی های خاص خودش را دارد، کسانی که در این دوره از مسابقات کسب رتبه کردند، در محل کار هم جدیت بیشتری داشته و در جهت جلب رضایت شهروندان لحظه ای درنگ نکرده و وظایف محوله را با جدیت انجام می دهند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد و گفت: ورزش هم سلامتی فکری می آورد و هم سلامتی جسمی، ما وظیفه داریم شرایط توسعه فرهنگ ورزش را در بخش های مختلف اعم از آقایان و خانم ها شرکت را فراهم نماییم.

در ادامه این مراسم عباس عسکرزاده معاون منابع انسانی بعنوان متولی امر ورزش گفت: ورزش و تندرستی علاوه بر نشاط و شادمانی سلامت جسمی را برای فرد به ارمغان می آورد و یک شخص ورزشکار عملا از ظاهر و فیزیکش مشخص می باشد.

معاون منابع انسانی این شرکت با بیان اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی گفت: امروز ما مفتخریم سرپرست شرکت، خود از جامعه وزرش می باشد و در این راستا همیشه در کنار ورزشکاران در میدان حاضر و در جهت تعالی ورزش شرکت گامهای مهمی بر داشته و خواهند داشت.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به آمار نیروی انسانی شرکت موظف هستیم شرایط را فراهم نماییم تا همه پرسنل در امر ورزش و سلامتی در بخش های مختلف شرکت نمایند که این مهم می طلبد تا در واحد ورزش فعالیت بیشتری جهت همکاران آقا و خانم فراهم نماییم.

وی ضرورت توسعه رشته های ورزشی و به ویژه آمادگی جسمانی را حائز اهمیت دانست و گفت: در تلاش هستیم تا طبق تقویم سالیانه اعلام شده از سوی واحد ورزش وزارت نیرو و توانیر بتوانیم حداکثر فعالیت ورزشی را برای نشاط و سلامت پرسنل فراهم نماییم.

عسکرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: پیش از انتشار ویروس منحوس کرونا ما میزبان سه دوره از مسابقات کشوری وزارت نیرو در اهواز بودیم که این نشان از جایگاه مهم ورزش در میان مجموعه این شرکت می باشد.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی در بخش آقایان و خانم ها با هم به رقابت پرداختند که امروز طی این مراسم از برترین های این رشته های انفرادی با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

عباس عسکرزاده در پایان گفت: از همینک ما در حال برنامه ریزی جهت اجرای مسابقات ویژه دهه مبارک فجر می باشیم که امیدواریم شرایط بهداشتی و وضعیت کرونا این امکان را فراهم کند تا ما بتوانیم این دوره از مسابقات را به بهترین شکل برپا نماییم.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۱۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *