اخبار داغ

عوامل ستاد بحران شادگان در آماده باش هستند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان،اظهار داشت: همزمان با شروع فصل سرما و بارش‌های پاییزی تمامی عوامل ستاد بحران در شهرها و روستاهای شهرستان شادگان به حالت آماده باش درآمده‌اند. وی افزود: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در پی بارندگی […]

اشتراک گذاری
28 آذر 1400
72 بازدید
کد مطلب : 139732

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان،اظهار داشت: همزمان با شروع فصل سرما و بارش‌های پاییزی تمامی عوامل ستاد بحران در شهرها و روستاهای شهرستان شادگان به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وی افزود: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در پی بارندگی شدید و سیلابی شدن مسیرهای شهری و روستایی به حالت آماده کامل درآمده و ادارات ظرفیت های خود برای مقابله با این بحران را بکار خواهند گرفت.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: تمامی زیر مجموعه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شادگان اعم از دستگاه‌های خدمات‌رسان، هلال احمر، راهداری، شهرداری‌ها و… باید بدون وقفه در آماده باش کامل باشند.

صبری پور در پایان مقابله با بحران را وظیفه همه دستگاه ها دانست و گفت: هیج توجیهی از سوی نهادها در راستای عدم خدمات رسانی در بحران قابل قبول نیست.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۸۰۱۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *