اخبار داغ

برای نخستین بار سامانه بارنامه الکترونیکی طراحی و راه اندازی شد

با هم افزایی و همکاری اداره حراست و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران برای نخستین بار در این شرکت سامانه بارنامه الکترونیکی طراحی، نصب و راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سیاوش سهرابی مقدم مشاور مدیرعامل و رئیس حراست […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1400
114 بازدید
کد مطلب : 139304

با هم افزایی و همکاری اداره حراست و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران برای نخستین بار در این شرکت سامانه بارنامه الکترونیکی طراحی، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سیاوش سهرابی مقدم مشاور مدیرعامل و رئیس حراست شرکت ملی حفاری روز دوشنبه (۲۲ آذرماه ۱۴۰۰) در این باره توضیح داد: این نرم افزار به پیشنهاد و پیگیری مستمر اداره حراست و با تلاش و کوشش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت طراحی و هم اکنون به طور کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این بارنامه ها به صورت کاغذی صادر می شد که معایبی متوجه آن بود ، گفت: از مزیت های سامانه الکترونیکی پایش کالا از مبداء تا مقصد است که به روال معمول در سطح کارگاه ها و دستگاه های حفاری مستقر در مناطق خشکی و دریایی در نقاط نفتخیز کشور صورت می پذیرد.

سهرابی مقدم تهیه این نرم افزار را در سطح شرکت ملی نفت ایران کم نظیر عنوان کرد و افزود: در دسترس بودن به لحظه اسناد و بارنامه ها، حذف کاغذ به میزان یک هزار و ۵۰۰ برگ در روز و کاهش هزینه های بایگانی از شمار دیگر مزیت های این برنامه به شمار می آید.

رئیس اداره حراست شرکت ملی حفاری ایران، اهتمام مدیریت ارشد شرکت در این زمینه را مهم و در شتاب بخشی در تحقق و تهیه این نرم افزار کار ساز دانست و با تشکر از همکاری و همیاری کارشناسان مدیریت فاوا در شرکت، اظهار کرد: تامین سخت افزارهای مورد نیاز از جمله رایانه و همسو با آن آموزش کارکنان مرتبط با کاربست سامانه از اقدامات به عمل آمده در راستای راه اندازی این سیستم می باشد.

وی گفت: هم اکنون میانگین روزانه ۳۰۰ بارنامه الکترونیک در شرکت صادر که با تکمیل سامانه و بهره گیری کامل از آن، این رقم افزایش و به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی و آثار مثبت و مزیت های کیفی و کمی آن در گردش کار ملاحظه می شود.

سهرابی مقدم با درخواست از مدیریت های مرتبط در همکاری موثر و مستمر با فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت تا روز آمدی کامل سامانه و رفع نواقص فنی احتمالی که در حین کار مشخص می شود، افزود: برای اسناد و بارنامه های کاغذی موجود نیز برنامه ریزی و به نحو مقتضی اسکن و در سامانه جدید بایگانی می گردد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۲۲۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *