اخبار داغ

بزرگترین گردهمایی حافظان خوزستانی بیت الاحزان /۱۱ آذرماه  شهرستان آبادان

به گزارش واحد دین و اندیشه پایگاه خبری تجهیزنیوز ؛موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها بزرگترین گردهمایی حفاظ خوزستانی خود را برگزار میکند.علیرضا شاهسونی مدیر مسئول موسسه درمصاحبه ای با پایگاه خبری تجهیزنیوز گفت : بخاطر استقبال بالای جوانان و نوجوانان استان خوزستان از حفظ قرآن در مدارس شبانه روزی این […]

اشتراک گذاری
10 آذر 1400
110 بازدید
کد مطلب : 138752

به گزارش واحد دین و اندیشه پایگاه خبری تجهیزنیوز ؛موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها بزرگترین گردهمایی حفاظ خوزستانی خود را برگزار میکند.
علیرضا شاهسونی مدیر مسئول موسسه درمصاحبه ای با پایگاه خبری تجهیزنیوز گفت : بخاطر استقبال بالای جوانان و نوجوانان استان خوزستان از حفظ قرآن در مدارس شبانه روزی این مجموعه امروزه بیشترین آمار حفاظ موسسه بیت الاحزان از استان خوزستان میباشد.
عضو اتحادیه تشکلات قرآنی کشور از بزرگترین گردهمایی حفاظ قرآن کریم در خوزستان خبر داد.
این گردهمایی با بیش از ۳۰۰ نفر از حفاظ قرآنی استان خوزستان در روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ آذر در شهرستان آبادان سالن اجتماعات سازمان مناطق آزاد اروند برگزار میشود.
گفتنی است که این مراسم با حضور آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و قاری بین المللی قاسم مقدمی و گروه تواشیح مصباح الهدی اجرا میشود که بعد از آن از فعالان قرآنی در حضور مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر بعمل می آید.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۱۰۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *