اخبار داغ

نظریه مشورتی دیوان عدالت اداری در خصوص مشمولین بند “د” تبدیل وضعیت ایثارگران چه شد؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از نفت آنلاین در حالی که در تاریخ ۱۲ آبانماه قرار بود حداکثر پس از ۱۵ روز نظریه مشورتی دیوان عدالت اداری در خصوص اجرای بند دال در دستگاه‌های اجرایی اعلام شود با گذشته بیش از ۲۰ روز همچنان مشمولین در انتظار این موضوع می باشند.در […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1400
177 بازدید
کد مطلب : 138449

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از نفت آنلاین در حالی که در تاریخ ۱۲ آبانماه قرار بود حداکثر پس از ۱۵ روز نظریه مشورتی دیوان عدالت اداری در خصوص اجرای بند دال در دستگاه‌های اجرایی اعلام شود با گذشته بیش از ۲۰ روز همچنان مشمولین در انتظار این موضوع می باشند.
در تاریخ ۱۲ آبانماه جلسه دیوان عدالت اداری و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس و معاون منابع انسانی نفت در خصوص اجرای بند د برگزار شد.

طبق اعلام امیر آبادی قرار شد دیوان بعد از ۱۵ روز نظریه مشورتی خود را در خصوص اجرای این قانون اعلام کند اما با گذشت ۲۰ روز از این جلسه هنوز نظریه دیوان اعلام نشده است.
با توجه به اینکه آقای امیرآبادی رئیس فراکسیون ایثارگران قول دادند دیوان حداکثر تا ۱۵ روز نظریه خود را اعلام کند ، امیدواریم ایشان از اول هفته آینده پیگیر این موضوع شوند تا تکلیف مشمولین این طرح مشخص شود.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۰۶۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *