اخبار داغ

رتبه اول در گشت های ملی به تعزیرات حکومتی خوزستان رسید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان: خوزستان با اعلام سازمان تعزیرات حکومتی کشور این اداره کل رتبه اول در گشت های ملی را به خود اختصاص داد. نعمت اله بیرانوندی اظهار داشت: بر اساس آخرین استخراج آمار عملکرد ادارا ت […]

اشتراک گذاری
01 آذر 1400
77 بازدید
کد مطلب : 138102

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان: خوزستان با اعلام سازمان تعزیرات حکومتی کشور این اداره کل رتبه اول در گشت های ملی را به خود اختصاص داد.

نعمت اله بیرانوندی اظهار داشت: بر اساس آخرین استخراج آمار عملکرد ادارا ت کل تعزیرات حکومتی استانها ، اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان در بحث گشت های مشترک و بازرسی از واحدهای تولیدی ملی رتبه اول را کسب کرد.

وی گفت: در این گشت ها علاوه بر آسیب شناسی و ارسال مشکلات به سازمان و همچنین مبادی تصمیم گیر استانی با متخلفین اقتصادی در استان به شدت برخورد گردید.

وی اظهار داشت: در دیگر گشت های ابلاغی مانند نظارت بر واحدهای توزیعی کالاهای اساسی و واحدهای تولیدی نیز اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان رتبه های بالای جدول را کسب کرد.

بیرانوندی همچنین از تلاش های بازرسان این اداره کل در استان خوزستان تقدیر کرد و گفت: همکاران پر تلاشم در سطح استان با زحمات شبانه روزی تلاش می کنند تا با متخلفان صنفی برخورد کرده و زمینه سوء استفاده از آنها را سلب نمایند.

وی با تقدیر از تمامی دستگاههای نظارتی مانند سازمان صمت استان، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، استاندارد، ناجا، مرزبانی و شرکت پخش فرآوردهای نفتی اضافه کرد: این دستگاهها با همراهی کردن بازرسان خود در گشت های سیار تعزیرات حکومتی دستورات لازم را صادر

نموده و با هم افزایی و تقویت ظرفیت های خود در تلاش برای آرامش دادن به بازار هستند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان تاکید کرد: بازرسان این اداره کل به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا ثبات را در بازار استان حفظ کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد زیرا خط قرمز ما مردم و آرامش آنها در مسائل اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *