اخبار داغ

تامین علوفه، مهمترین نیاز عشایر زلزله زده در اندیکاست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سید اسکندر موسوی زاده , در نخستین روزهای پس از پذیرش مسئولیت سرپرستی اداره کل امورعشایر استان خوزستان, به همراه استاندار محترم خوزستان به شهرستان اندیکا رفت تا از نزدیک مشکلات عشایر زلزله زده این شهرستان را بررسی کند. دراین […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1400
112 بازدید
کد مطلب : 137891

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سید اسکندر موسوی زاده , در نخستین روزهای پس از پذیرش مسئولیت سرپرستی اداره کل امورعشایر استان خوزستان, به همراه استاندار محترم خوزستان به شهرستان اندیکا رفت تا از نزدیک مشکلات عشایر زلزله زده این شهرستان را بررسی کند.

دراین سفر که استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر خلیلیان و جمع کثیری از مسئولین شهرستان حضور داشتند , از روند بازسازی مناطق زلزله بازدید بعمل امده و مشکلات آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سید اسکندر موسوی زاده , سرپرست اداره کل امورعشایر استان , تامین علوفه دام عشایر و فروش دام مازاد آنها را دو اولویت مهم عشایر منطقه ذکر نموده و خاطرنشان کرد پرسنل امورعشایراستان خوزستان با تمام توان در حال پیگیری برای حل این مشکلات میباشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *