اخبار داغ

سیستم جامع آرشیو الکترونیکی اسناد مهندسی ساختار مناطق نفتخیز جنوب راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از راه‌اندازی و بهره برداری فاز نخست “سیستم جامع آرشیو الکترونیکی اسناد مهندسی ساختار” این شرکت خبر داد. محمدرضا آبیار با بیان این مطلب اظهار داشت: این اداره در راستای […]

اشتراک گذاری
26 آبان 1400
75 بازدید
کد مطلب : 137738

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از راه‌اندازی و بهره برداری فاز نخست “سیستم جامع آرشیو الکترونیکی اسناد مهندسی ساختار” این شرکت خبر داد.

محمدرضا آبیار با بیان این مطلب اظهار داشت: این اداره در راستای پیوستن به سیستم جامع آرشیو الکترونیکی اسناد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با هدف حفظ امنیت اسناد و دسترسی آسان به مدارک فیزیکی که به نوعی بیانگر وضع موجود و پیشینه پیدایش این شرکت می‌باشد و همچنین جلوگیری از توسعه بی­رویه فضای بایگانی و رفع نگرانی­ ناشی از احتمال از بین رفتن سوابق اسناد در حوادث غیر مترقبه اقدام به تعریف “پروژه‌ مکانیزه نمودن سوابق مستندات مهندسی ساختار” از طریق سیستم جامع آرشیو الکترونیکی اسناد «EDMS» نمود.

وی گفت: این پروژه از دی‌ماه ۱۳۹۹ در دو فاز آغاز به کار کرد که در فاز اول طی ۷ ماه سازماندهی، تصویربرداری و تغذیه اطلاعات مربوط به ۲۰ هزار برگ اسناد تغییرات سازمانی شامل نمودارهای سازمانی، تصویب نامه، شرح وظایف و اسناد مرتبط با آنها در سامانه مذکور انجام شد.

آبیار ادامه داد: در فاز دوم نیز سازماندهی، تصویربرداری و تغذیه بخش دیگری از اطلاعات مربوط به حدود  ۱۱ هزار پرونده­ سمت سازمانی کارمندی جاری و سوابق سمت‌های حذف شده در ۱۰ سال اخیر تا شهریور ماه سال آینده انجام خواهد شد.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه از همکاری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات در راه‌اندازی این سامانه قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *