اخبار داغ

در هم افزایی و همکاری میان امور ساختار و بهره وری و آموزش نیروی انسانی ملی حفاری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نخستین دوره آموزشی سرممیزی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد. در هم افزایی و همکاری میان ادارات ساختار و بهره وری و آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران نخستین دوره آموزشی سرممیزی […]

اشتراک گذاری
26 آبان 1400
79 بازدید
کد مطلب : 137701

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نخستین دوره آموزشی سرممیزی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

در هم افزایی و همکاری میان ادارات ساختار و بهره وری و آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران نخستین دوره آموزشی سرممیزی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO)در شرکت برگزار شد.

صدرالله اکبری رئیس سیستم ها و روش های اداره مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد: این دوره با هدف ارتقاء سطح کیفی ممیزان سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به مدت سه روز به صورت حضوری و کارگاه اموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ۱۵ نفر از ممیزان سیستم مدیریت کیفیت شرکت برگزار گردید.

وی با بیان اینکه در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون برای قبول شدگان از سوی موسسه معتبر گواهینامه سرممیزی صادر خواهد شد، گفت: پس از موفقیت شرکت ملی حفاری ایران در اخذ گواهینامه های سه گانه ISO 9001 ( سیستم مدیریت کیفیت) .ISO 14001 (سیستم مدیریت زیست محیطی) و ISO 18001 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه، برنامه ریزی جهت پرورش و ارتقاء ممیزان داخلی در چند دوره به شکل کارگاه اموزشی و نیز اموزش مجازی صورت گرفته که بر اساس اولویت تعریف شده در حال اجرا می باشد.

اکبری افزود: این شرکت به منظور افزایش سطح خدمات و پاسخگویی به تمامی ذینعان، مشارکت فعال در بازارهای هدف و مناقصات، ملزم به استقرار سیستم های مدیریتی بین المللی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *