اخبار داغ

حضور کارکنان اداره گاز ایذه بر مزار شهید قهرمان علی لندی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزبمناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در آستانه اربعین شهادت شهید علی لندی شهید ایثار و فداکاری، کارکنان اداره گاز ایذه بر مزار این شهید حضور یافتند. کوراوند رییس اداره گاز شهرستان ایذه گفت: جمعی از کارکنان اداره گاز شهرستان ایذه به […]

اشتراک گذاری
22 آبان 1400
80 بازدید
کد مطلب : 137405

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزبمناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در آستانه اربعین شهادت شهید علی لندی شهید ایثار و فداکاری، کارکنان اداره گاز ایذه بر مزار این شهید حضور یافتند.

کوراوند رییس اداره گاز شهرستان ایذه گفت: جمعی از کارکنان اداره گاز شهرستان ایذه به اتفاق امام جماعت اداره گاز این شهرستان و به نیابت از تمامی کارکنان خدوم شرکت گاز استان خوزستان با همدلی و انسجام بر مزار شهید علی لندی در روستای بلوطک لندی در شهرستان ایذه حضور یافتند و با غبارروبی و عطر افشانی و اهداء تاج گل از مقام شامخ این شهید گرانقدر تجلیل نمودند و یاد و خاطره تمام شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تمام نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با الگو قراردادن راه و مسیر شهیدان علی لندی، بهنام محمدی، حسین فهمیده و شهید جاوید الاثر حمید قبادی نژاد در سربلندی و پیشبرد اهداف ایران اسلامی موفق باشند.

کوراوند در پایان ضمن آرزوی موفقیت روزافزون تمام دانش آموزان ایران اسلامی و همکاران شاغل در گاز خوزستان اظهارداشت: زمان حضور بر مزار شهید علی لندی ارتباط تصویری توسط روابط عمومی گاز خوزستان برقرار شد و قسمتی از این مراسم جهت استحضار حاضرین مراسمی که در سالن اجتماعات شهید رضایی بمناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز درحال برگزاری بود بصورت زنده پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *