اخبار داغ

سرقت کابل های تلفن در اهواز بیداد می کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، سال های زیادی است که سرقت کابل های تلفن ثابت به روال عادی درآمده و مسوولان و کارگران زحمتکش مخابرات را اسیر کرده است!  یک کارشناس مخابرات می گوید: از روزی که ویروس کرونا در جهان به ویژه در ایران و اهواز پخش شده است انتشار […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1400
59 بازدید
کد مطلب : 137130

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، سال های زیادی است که سرقت کابل های تلفن ثابت به روال عادی درآمده و مسوولان و کارگران زحمتکش مخابرات را اسیر کرده است! 

یک کارشناس مخابرات می گوید: از روزی که ویروس کرونا در جهان به ویژه در ایران و اهواز پخش شده است انتشار ویروس سرقت کابل های تلفن در مناطق کلان شهر اهواز نیز زیاد شده است و روزی نیست که این ویروس سبب قطع تلفن های منازل و محل کسب مردم نشود!

هم اکنون هزاران تلفن شهری بر اثر سرقت شبانه و گاهی روزانه کابل و تخریب تجهیزات تلفن در اهواز قطع است و شهروندان گمان می کنند کم کاری و بی توجهی از دست اندرکاران مخابرات است در حالی که مسوولان شهر و استان و حتا کشور هم کم و بیش در جریان سرقت کابل های تلفن قرار دارند اما تاکنون اقدام عاجلی برای کاهش یا ریشه کنی این معضل نشده است و شهروندان و حتا خود مخابراتی ها را از این وضعیت بحرانی نگران کرده است.

هم اکنون مخابرات اهواز و استان کابل برای جایگزین ندارند و منتظرند تا با رسیدن کابل بتوانند تلفن های قطع شده از داخل حوضچه های زیر زمین تعمیر کنند.

آری! امروزه سارقان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز وارد حوضچه های مخابرات در دل زمین می شوند و با تخریب تجهیزات و نیز قطع کردن کابل های تلفن و سپس سرقت آن ها به امرار معاش می پردازند به ویژه سارقان معتادی که روزانه با موتور حوضچه ها را شناسایی می کنند تا در سر فرصت دست به سرقت بزنند.

آقای استاندار! آقای فرماندار! اصلن آقای وزیر کشور! این وضعیت اسفناک در اهواز تا کی باید ادامه داشته باشد؟!

چرا از سال های گذشته تا کنون به ویژه از زمان شیوع کرونا فکری برای حل ریشه ای این معضل نشده است؟!

آقایان مسوول! به جای نشستن در تالار نشست ها و سردادن وعده ها و شعارها و انتقادهای بی شمار از دولت های گذشته فکری برای امروز و فردا و فرداهای این کلان روستای اهواز بکنید… .

علی حمید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *