اخبار داغ

خبر فوری/ رویارویی ۶ ساعته ی نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی آمریکا

امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ شبکه خبر طی خبری فوری از رویارویی نیروی دریایی سپاه با نیروی دریایی آمریکا خبر داد که مشروح آن را در زیر میخوانید. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ نیروی دریایی آمریکا اقدام به دزدی دریایی در دریای مکران ( دریای عمان ) کرد که یک نفتکش […]

اشتراک گذاری
12 آبان 1400
168 بازدید
کد مطلب : 136727

امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ شبکه خبر طی خبری فوری از رویارویی نیروی دریایی سپاه با نیروی دریایی آمریکا خبر داد که مشروح آن را در زیر میخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ نیروی دریایی آمریکا اقدام به دزدی دریایی در دریای مکران ( دریای عمان ) کرد که یک نفتکش ایرانی را توقیف کرده و با انتقال نفت آن به یک نفتکش عربستانی و هدایت آن به سمت مکانی نا معلوم قصد داشت تا دزدی دریایی خود را به سر انجام برساند.

اما با ورود سریع نیروی دریایی سپاه و هلی برد این نیرو بر روی نفتکش عربستانی آن را به سمت آبهای سرزمینی کشورمان هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

نیروهای آمریکایی مجددا با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند. این نفتکش هم اکنون در آب های سرزمینی کشور عزیزمان است.

درصورت اعلام خبر های تکمیلی این خبر به روز رسانی میشود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *