اخبار داغ

بستن دهان نماینده با حواله خودرو؟ /هیات نظارت: صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر،موسی غضنفرآبادی از ورود هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به ماجرای جنجالی تخریب دیوار دانشگاه آزاد توسط نماینده نجف آباد خبر داد. یک روز فریاد بر سر وزیر امور خارجه بلند کردند و روز دیگر کمر بستند تا نماینده‌ای را از نشستن بر صندلی […]

اشتراک گذاری
10 آبان 1400
72 بازدید
کد مطلب : 136463

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر،موسی غضنفرآبادی از ورود هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به ماجرای جنجالی تخریب دیوار دانشگاه آزاد توسط نماینده نجف آباد خبر داد.

یک روز فریاد بر سر وزیر امور خارجه بلند کردند و روز دیگر کمر بستند تا نماینده‌ای را از نشستن بر صندلی خانه ملت منع کنند و برای عبور غیر مجاز از مسیر خط ویژه به سرباز راهور سیلی می زنند. از استیضاح رئیس جمهور گرفته تا استیضاح هیات رئیسه مجلس هم در کارنامه خود دارند. 

 گویی جدال‌های مجلس یازدهم تمامی ندارد و هر روز داستانی تازه‌تر علم می‌شود و کشمکشی جدید به راه می‌افتد. تخریب دیوار دانشگاه آزاد توسط ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد هم یکی از همان داستان‌های پرهیاهویی است که این روزها به سر خط خبرها تبدیل شده و دادستان تهران از ورود دستگاه قضایی به این ماجرا خبر داده است.

با این حال، سخنگوی هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان، در واکنش به این اقدام ابوترابی، می گوید:«ما از اقدام این نماینده اطلاع پیدا کردیم و حداقل این است که از نماینده سوال کرده و توضیح بخواهیم. سپس تصمیم می گیریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *