اخبار داغ

اندیکا صاحب بیمارستان می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، صادق خلیلیان شامگاه جمعه پس از نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله اندیکا با حضور وزیر کشور در استانداری خوزستان اظهار کرد: امروز شاهد حضور رئیس‌جمهور، معاون اول، وزیر کشور، رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مناطق زلزله‌زده اندیکا بودیم. وی افزود: این مسئولان در […]

اشتراک گذاری
08 آبان 1400
63 بازدید
کد مطلب : 136199

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، صادق خلیلیان شامگاه جمعه پس از نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله اندیکا با حضور وزیر کشور در استانداری خوزستان اظهار کرد: امروز شاهد حضور رئیس‌جمهور، معاون اول، وزیر کشور، رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مناطق زلزله‌زده اندیکا بودیم.

وی افزود: این مسئولان در مناطق مختلف زلزله‌زده با مردم دیدار پیدا کردند و همچنین ارتباط با مردم زلزله‌زده برقرار و از نزدیک پیشرفت‌های انجام شده و نقاط ضعف نیز مشاهده شد.

خلیلیان گفت: تصمیمات خوبی گرفته و قرار شده که در ابعاد مختلف اولویت با بازسازی مناطق مسکونی و همچنین خانه‌های تخریب شده باشد که بر این مبنا تقسیم کار انجام شده تا ۹۸۰ واحد مسکونی هرچه سریع‌تر ساخته شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته قرار است که بازسازی یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی انجام شود؛ همچنین کار بازسازی یک هزار و ۹۵۰ واحد سریع‌تر انجام و مردم در خانه‌های خودشان مستقر خواهند شد و برای ۹۸۰ واحد دیگر نیز کار ارزیابی‌ها انجام و قرار است که سیمان مورد نیاز کامل تأمین و سریع‌تر اعزام و حمل به منطقه شود.

خلیلیان گفت: طرح‌های تیپ خانه‌هایی که باید ساخته شوند هم برای خانه‌های ثابت، موقت و همچنین آغل‌های دام تهیه شده که طبق آن دستگاه‌های متولی کار را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در خصوص اسکان موقت و همچنین آغل‌های دام ظرف یک ماه این کار به اتمام خواهد رسید و در خصوص وظایف بنیاد مسکن و اسکان دائم قرار شده که ظرف ۶ ماه کارها به اتمام رسانده شود.

استاندار خوزستان همچنین در خصوص نیازهای درمانی مردم منطقه گفت: بحث ساخت بیمارستانی در اندیکا مطرح شده که جلسه آن با حضور معاون اول در هفته آینده نهایی خواهد شد تا ما بتونیم یک بیمارستان را در اندیکا داشته باشیم.کد خبر 5338857

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *