اخبار داغ

نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، نشریه فرانس فوتبال که بانی برگزاری این مراسم و اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن سال است، پیش از این اعلام کرد که نامزدهای توپ طلای امسال هشتم اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهرماه ۱۴۰۰) معرفی شده و مراسم برای اعلام برندگان نیز ۲۹ نوامبر(هشتم آذرماه […]

اشتراک گذاری
06 آبان 1400
59 بازدید
کد مطلب : 135927

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، نشریه فرانس فوتبال که بانی برگزاری این مراسم و اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن سال است، پیش از این اعلام کرد که نامزدهای توپ طلای امسال هشتم اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهرماه ۱۴۰۰) معرفی شده و مراسم برای اعلام برندگان نیز ۲۹ نوامبر(هشتم آذرماه ۱۴۰۰) در سالن تئاتر «تئاتر دو شاتله» برگزار خواهد شد. 

در فاصله تقریبا یک ماه مانده تا برگزاری این مراسم، فهرستی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن نام «روبرت لواندوفسکی» ستاره باشگاه بایرن مونیخ بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است. 

درصورتی که این اطلاعات معتبر باشد، لواندوفسکی می‌تواند برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود، این جایزه معتبر را بالاتر از «لیونل مسی» و «کریم بنزما» به خانه ببرد.

مطابق گزارش موندو دیپورتیوو، ستاره لهستانی با ۶۲۷ رای این عنوان را از آن خود کرده‌است.  

در میان پنج نفر برتر این فهرست نام «محمد صلاح» از لیورپول و «جورجینیو» از چلسی به چشم می‌خورد؛ بازیکنی که تابستان سال جاری با تیم ملی ایتالیا عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را از آن خود کرد.

علاوه بر این، «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره باشگاه منچستریونایتد در رده نهم جای گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *