اخبار داغ

گاز رسانی به شش روستای بخش رغیوه شهرستان هفتکل

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، اسماعیل کمایی رییس اداره گاز شهرستان هفتکل گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و تحقق اهداف ارزشهای سازمانی، اداره گاز شهرستان هفتکل اقدام به توسعه گازرسانی در منطقه محروم رغیوه نموده است. رییس اداره گاز هفتکل ضمن اشاره به بهره مندی […]

اشتراک گذاری
01 آبان 1400
213 بازدید
کد مطلب : 135606

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، اسماعیل کمایی رییس اداره گاز شهرستان هفتکل گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و تحقق اهداف ارزشهای سازمانی، اداره گاز شهرستان هفتکل اقدام به توسعه گازرسانی در منطقه محروم رغیوه نموده است.

رییس اداره گاز هفتکل ضمن اشاره به بهره مندی بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی افزود: از ابتدای سال تاکنون روستاهای؛ علوانیه، شجیرات، عبادات ١ و ٢، ام صفایه ١ و ٢، گازدار و نصب انشعابات آنها بزودی توسط پیمانکار انجام خواهد شد. با شبکه گذاری ۵ روستا و ۱۵ نقطه پراکنده و ۱۰ واحد مرغ داری و نصب انشعابات ۶ روستای مذکور بیش از ۹۰ درصد بخش رغیوه گاز دار خواهند شد.

کمایی در پایان ضمن اشاره به اخذ مجوز های لازم و ابلاغ به پیمانکار جهت شروع به کار، از شهروندان خواست پیش از شروع فصل سرما و راه اندازی لوازم گاز سوز حتماً از باز بودن مسیر دودکش ها و سلامت لوازم گرمایشی خود مطمئن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *