اخبار داغ

بهبهان میزبان مسابقات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان خوزستان می باشد

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از برگزاری سیزدهمین المپیاد ورزشی این هیات، خبر داد. جمال فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این المپیاد ورزشی ۲۹ و ۳۰ مهرماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و دو و میدانی به میزبانی بهبهان برگزار می‌شود. وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در هر دو […]

اشتراک گذاری
28 مهر 1400
125 بازدید
کد مطلب : 135499

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از برگزاری سیزدهمین المپیاد ورزشی این هیات، خبر داد.

جمال فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این المپیاد ورزشی ۲۹ و ۳۰ مهرماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و دو و میدانی به میزبانی بهبهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در هر دو بخش آقایان و بانوان، گفت:‌ در این دوره از مسابقات، ۱۷۵ نفر از ۱۳ شهرستان حضور خواهند داشت. همچنین این المپیاد طی سال‌های اخیر بزرگترین المپیاد هیات بیماران خاص و پیوند اعضا است.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطرنشان کرد: استقبال از مسابقات بسیار خوب بوده است و مطمئنا برگزاری چنین رویدادهایی در روحیه ورزشکاران هیات ما که ورزشکارانی خاص محسوب می‌شود، تاثیر بسیاری دارد. جا دارد از نماینده مردم بهبهان و فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولانی که دلسوزانه پای کار هستند تا این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود، تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: مطمئنا با بهتر شدن شرایط کرونا، می‌توانیم برنامه‌های خوب و بیشتری را برگزار کنیم که این نیز در بالارفتن سطح آمادگی ورزشکاران‌مان تاثیر خوبی دارد. ورزشکاران خوبی داریم که حتی در کشور نیز مطرح هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *