اخبار داغ

کسب مقام اول توسط حوزه نظارت گمرکات خوزستان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، حوزه نظارت گمرکات استان خوزستان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ در گروه تولیدی و خدماتی مقام اول و عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد. حوزه نظارت گمرکات استان خوزستان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ در گروه تولیدی و خدماتی […]

اشتراک گذاری
06 مهر 1400
73 بازدید
کد مطلب : 134477

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، حوزه نظارت گمرکات استان خوزستان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ در گروه تولیدی و خدماتی مقام اول و عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد.

حوزه نظارت گمرکات استان خوزستان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ در گروه تولیدی و خدماتی در مجموع شاخص اختصاصی و عمومی با کسب ۱۸۷۰/۸۷امتیاز مقام اول را به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان این حوزه نظارت همچنین در شاخص اختصاصی با کسب حداکثر امتیاز (۱۰۰۰) به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با برگزاری مراسمی ضمن معرفی دستگاه های برتر، با اهدای لوح و تندیس از غلامرضا بلوطی میرزا تقدیر به عمل آورد.

غلامرضا بلوطی میرزا، مرضیه قاسمی زاده، لیلا اسدی شیخ رباط، حسین باباخانی و امیر علیزاده اعضای گروه کاری مؤثر در کسب این مقام بودند که با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، طی سه سال متوالی (۹۷، ۹۸، ۹۹) حوزه نظارت گمرکات استان خوزستان با مدیریت غلامرضا بلوطی میرزا موفق به کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی شد که در سال جاری علاوه بر کسب رتبه برتر مقام اول گروه تولیدی و خدماتی را به خود اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *