اخبار داغ

سیاست به اصطلاح “فشار حداکثری” به شکست انجامید

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سخنرانی کرد و اظهار داشت: سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اعلام کرده‌اند که دولت خواهان مذاکرات نتیجه محور، با هدف برداشته شدن فشارها و تحریم های ناعادلانه علیه ملت ایران است. برنامه جامع اقدام مشترک که با هدف […]

اشتراک گذاری
29 شهریور 1400
156 بازدید
کد مطلب : 133697

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سخنرانی کرد و اظهار داشت:

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اعلام کرده‌اند که دولت خواهان مذاکرات نتیجه محور، با هدف برداشته شدن فشارها و تحریم های ناعادلانه علیه ملت ایران است.

برنامه جامع اقدام مشترک که با هدف رفع موانع پیشرفت توسط جمهوری اسلامی ایران توافق گردید یک نمونه بارز از حسن نیت جمهوری اسلامی ایران است.

سیاست به اصطلاح “فشار حداکثری” نیز به شکست انجامید و دولت آمریکا راهی ندارد به غیر از اینکه اعتیاد خود به تحریم های یکجانبه را ترک کند و به قوانین بین المللی احترام بگذارد.

اکنون زمان آن فرا رسیده که ایالات متحده سیاست های غلط خود را اصلاح کرده و در ابتدا همه تحریم ها را به شیوه ای عملی، موثر و قابل راستی آزمایی لغو کند.

ایران به عنوان مبتکر ایجاد منطقه عاری از سلاح هسته‌ای در خاورمیانه از سال ۱۹۷۴، نگرانی جدی خود را از برنامه هسته‌ای مخفی نظامی رژیم صهیونیستی بیان می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *