اخبار داغ

مدیر امور عشایر اندیکا: طرح واکسیناسیون عشایر کوچ رو اندیکا علیه کرونا در حال اجراست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تاراز آوا، حسین درویشی‌ مدیر امور عشایر اندیکا گفت:واکسیناسیون عشایر در حال کوچ اندیکا علیه کرونا در حال اجرا است. حسن درویشی اظهار داشت: با تلاش و همت مدافعان سلامت و در راستای خدمت به جامعه عشایری شهرستان تیم واکسیناسیون کرونا به همراه رئیس شبکه […]

اشتراک گذاری
18 شهریور 1400
78 بازدید
کد مطلب : 128800

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تاراز آوا، حسین درویشی‌ مدیر امور عشایر اندیکا گفت:واکسیناسیون عشایر در حال کوچ اندیکا علیه کرونا در حال اجرا است.

حسن درویشی اظهار داشت:

با تلاش و همت مدافعان سلامت و در راستای خدمت به جامعه عشایری شهرستان تیم واکسیناسیون کرونا به همراه رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پس از پیمودن مسافت طولانی در جاده‌های صعب العبور منطقه وارگه سبز تازه در مناطق عشایری حضور یافتند و عشایر را در برابر ویروس کرونا واکسینه کردند. وی افزود با هدف جلوگیری از مراجعه عشایر به مراکز درمانی، گروه های واکسیناسیون به نوبت به چادرهای عشایری مراجعه کرده و عشایر بالای ۱۸ سال را واکسینه می کنند.

 درویشی اذعان داشت : ضمن ارج نهادن و قدردانی از زحمات تمامی مدافعان سلامت در خاتمه برنامه فوق نیز از سوی اداره امور عشایر شهرستان از زحمایت مدیریت شبکه بهداشت و درمان اندیکا و مجموعه همکاران او تقدیر و سپاسگزاری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *