اخبار داغ

بازگشت ۵ واحد صنعتی خوزستان به چرخه تولید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از بازتاب خوزستان، اخلاق محمدیان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بازگشت مجدد واحدهای تولیدی به چرخه تولید و فعال شدن آن ها است. وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم با پیگیری‌های فراوان ۵ واحد تولیدی راکد را که دچار مشکلات […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1400
116 بازدید
کد مطلب : 124725

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از بازتاب خوزستان، اخلاق محمدیان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بازگشت مجدد واحدهای تولیدی به چرخه تولید و فعال شدن آن ها است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم با پیگیری‌های فراوان ۵ واحد تولیدی راکد را که دچار مشکلات بودند، مجددا به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: یکی از مهمترین اقدامات در جهت جهش تولید، بازگشت مجدد واحدهای صنعتی و تولیدی راکد به چرخه تولید است که علاوه بر ایجاد اشتغال، نقش بسیاری در تحقق جهش تولید دارد.

محمدیان عنوان کرد: برنامه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر این اصل استوار است و در ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال واحدهای بیشتری را به چرخه تولید بازگردانیم و در این زمینه از همه ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *