اخبار داغ

فرماندار رامهرمز مردم در خط مقدم کمک به کاهش کرونا باید باشند/ دستگاه‌های دولتی نیز پای‌کارند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، مردم در خط مقدم کمک به کاهش کرونا باید باشند/ دستگاه‌های دولتی نیز پای‌کارند هرمز بهاروند در جلسه ستاد کرونای شهرستان رامهرمز ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هرکس باید در هر رده‌ای که هست احساس مسئولیت کند و به دنبال […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1400
51 بازدید
کد مطلب : 111661

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ملت نیوز، مردم در خط مقدم کمک به کاهش کرونا باید باشند/ دستگاه‌های دولتی نیز پای‌کارند

هرمز بهاروند در جلسه ستاد کرونای شهرستان رامهرمز ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هرکس باید در هر رده‌ای که هست احساس مسئولیت کند و به دنبال خدماتی باشد که در راستای رضایت‌مندی مردم بوده و بتوانیم کارهای ماندگاری را انجام دهیم.

او افزود: در حال حاضر شرایط سختی راداریم تجربه می‌کنیم و همه مجبوریم به هم کمک کنیم تا بتوانیم نگرانی‌ها را از جامعه بزداییم و نسبت به آرامش جامعه کمک کنیم و در این راستا علاوه بر دستگاه‌های دولتی مردم نیز باید در خط مقدم کاهش کرونا باشند.

فرماندار رامهرمز با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان و ضمن قدردانی از این نیروها تصریح کرد: با توجه وضعیت حاد فعلی این تلاش‌ها کم است و می‌بایست توجه بیشتری کنیم و بضاعت شهرستان را به کار گرفته و مرکز دوم واکسیناسیون را دایر کنیم.
او ادامه داد: واکسیناسیون به‌تنهایی جامعه را بیمه نمی‌کند و باید مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند ضمن این‌که اجرای مصوبات ستاد کرونا بسیار ضروری است.

بهاروند در پایان ضمن تأکید بر برداشتن محدودیت‌های سی‌تی‌اسکن از مردم خواست به‌طورجدی از حضور در همه مراسم‌ها و مهمانی‌ها و دورهمی ها خودداری کرده و انتظار داریم به ما کمک کنند تا بتوانیم این پیک خطرناک را طی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *