اخبار داغ

بخشی از سوابق علمی دکتر حجت الله عبدالملکی؛ وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم

دکتر عبدالملکی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشدپیوسته معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) در سال ۸۴ است. او در همان سال تحصبلی در مقطع دکترای علوم اقتصادی دانشگاه اصفهان را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۸ سالگی موفق به اخذ دانشنامه دکتری شد. عبدالملکی از سال ۱۳۸۷- در سن ۲۷ سالگی- […]

اشتراک گذاری
29 مرداد 1400
118 بازدید
کد مطلب : 107395

دکتر عبدالملکی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشدپیوسته معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) در سال ۸۴ است. او در همان سال تحصبلی در مقطع دکترای علوم اقتصادی دانشگاه اصفهان را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۸ سالگی موفق به اخذ دانشنامه دکتری شد.

عبدالملکی از سال ۱۳۸۷- در سن ۲۷ سالگی- به عضویت هیئت علمی دانشگاه امام صادق درآمد و به عنوان معاون دانشکده فعالیت خود را آغاز کرد.

او در سال ۱۳۹۵- در سن ۳۵ سالگی – به مرتبه دانشیاری ارتقاء پیدا کرد و به عنوان جوان ترین دانشیار اقتصاد کشور در آن مقطع زمانی شناخته شد

دکتر عبدالملکی مولف ۸ عنوان کتاب اقتصادی تخصصی در حوزه های اقتصاد کرونا، اقتصاد مقاومتی، بیمه و تکافل و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است. او همچنین بیش از ۴۰ عنوان مقاله علمی به زبان های فارسی و انگلیسی تالیف تموده که ۱۶ عنوان آن در نشریات دارای رتیه علمی و پژوهشی داخلی و خارجی و ۲۴ عنوان دیگر در سمینارهای داخلی و بین المللی و سایر نشریات علمی ارائه شده و به چاپ رسیده است.

دکتر عبدالملکی از سال ۱۳۸۶ طی ۱۴ سال دروس مختلف رشته اقتصاد را در دانشگاه های تهران، امام صادق(ع)، علمو صنعت، علامه طباطبایی(ره)، اصفهان و علوم اقتصادی تدریس نموده است.

از دیگر اقدامات علمی او در سطح یین المللی می توان به تبیین نظریه اقتصاد مقاومتی در سیزده دانشگاه و مرکز تحقیقاتی و تخصصی خارجی طی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ اشاره نمود. به نحوی که ایشان به عنوان نظریه پردازی ملی و جهره فعال بین المللی در حوزه اقتصاد مقاومتی شناخته می شود.او همچنین بیش از ۵۰۰ سخنرانی علمی ،اقتصادی-سیاسی در مجامع مختلف تخصصی، سیاسی و مردمی داخل و خارج از ایران ارائه نموده وطی ده سال اخیر ضمن هشدار دادن نسبت به مشکلات اساسی موجود در نظام اقتصادی ایران و الگوی اقتصادی جهانی مورد نظر نهادهای امریکایی، به تبیین راهکار های انقلاب اقتصادی در سطح ملی و جهانی پرداخته است و از این جهت به آسیب های کلان حاکم بر اقتصاد ایران و راهکارهای عمیق و انقلابی آن تسلط کامل دارد.

مدیریت چندین طرح تحقیقانی، کارگاه آموزشی، سمینارهای داخلی و بین المللی در موضوعات مختلف اقتصادی طی ۲۰ سال گذشته از دیگر سوابق علمی ایشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *