اخبار داغ

آرامکو ۲۰ درصد از سهام شرکت پالایشگاهی هند را می‌خرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بلومبرگ، مذاکرات شرکت آرامکوی عربستان با شرکت ریلاینس اینداستریز هند برای خرید سهام این شرکت به مرحله نهایی رسیده است.  شرکت آرامکو در حال مذاکره برای خرید ۲۰ درصد از سهام ریلاینس به ارزش ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار از سهام خود آرامکوست. شرکت ریلاینس که […]

اشتراک گذاری
27 مرداد 1400
157 بازدید
کد مطلب : 105857

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بلومبرگ، مذاکرات شرکت آرامکوی عربستان با شرکت ریلاینس اینداستریز هند برای خرید سهام این شرکت به مرحله نهایی رسیده است.

 شرکت آرامکو در حال مذاکره برای خرید ۲۰ درصد از سهام ریلاینس به ارزش ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار از سهام خود آرامکوست. شرکت ریلاینس که تحت حمایت موکش امبانی، میلیاردر هندی، قرار دارد، اعلام کرده این قرارداد به زودی طی هفته‌های آینده بسته خواهد شد.

این قرارداد رابطه بین بزرگترین صادر کننده نفت دنیا و یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان و سریع‌ترین بازارهای در حال رشد را نزدیکتر می‌کند. تجارت بین این دو کشور طی سال‌های اخیر رشد داشته چون هند به دنبال تقویت امنیت انرژی خود است و عربستان هم حمایت خود از پاکستان را کاهش داده است. ریاض و دهلی‌نو در ۲۰۱۹ روابط خود را تا همکاری استراتژیک ارتقا دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *