اخبار داغ

راه ناتمام در معصوم آباد اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به همت گروه جهادی راه ناتمام و گروه جهادی شهید محسن فخری زاده، اردوی جهادی به مدت ده روز را در روستای معصوم آباد اردبیل برگزار کرد. در تاریخ ششم مرداد عید سعید غدیرخم با حضور مهندس بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس، دکتر حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، حجت […]

اشتراک گذاری
24 مرداد 1400
183 بازدید
کد مطلب : 103310

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به همت گروه جهادی راه ناتمام و گروه جهادی شهید محسن فخری زاده، اردوی جهادی به مدت ده روز را در روستای معصوم آباد اردبیل برگزار کرد.

در تاریخ ششم مرداد عید سعید غدیرخم با حضور مهندس بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس، دکتر حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، حجت الاسلام حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و آقای صابری مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل و همچنین جمعی از مردم روستا که توسط جهادگران دعوت شده بودند، برگزار شد.

برنامه های متنوعی از جمله برگزاری کلاس های درسی برای دانش آموزان روستا، کلاس های آموزشی و مهارتی برای بانوان روستا و همچنین حضور دکتر روشنیان فرد (هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی) و ارائه مشاوره و راهکار در کشاورزی بهتر و استفاده صحیح و بهینه از ادوات کشاوزی در آن روستا توسط جهادگران دانشجو انجام شد.

برگزاری مراسمات جشن عید غدیر و روز مباهله، دورهمی شعرخوانی و قصه خوانی برای کودکان، مسابقه های ورزشی و علمی به همراه جوایز ، نمایش عروسکی و کلاس کاردستی و نقاشی برای کودکان نیز از جمله فعالیت های این گروه جهادی بود.

در پایان طبق سیاست گذاری های انجام گرفته مقرر شد تا در طول سال و هر دو الی سه ماه یکبار با اعزام گروه های جهادی فعالیت های فرهنگی و آموزشی و عمرانی انجام گیرد. با این سیاست گذاری اردوی ده روزه در همین مرحله به پایان نمی‌رسد و در طول سال ادامه می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *