اخبار داغ

اطلاعیه شماره ۴ در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی منتشر شد*

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، چهارمین اطلاعیه پیرامون تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شهرداری از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منتشر گردید.متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: پیرو اطلاعیه های قبلی، بدین وسیله به اطلاع کارکنان شرکتی مشمول بخشنامه شماره ۵۶۴۵۱ مورخ ۲۵/ ۱۲ /۹۹ سازمان شهرداری ها و دهیاری های […]

اشتراک گذاری
28 تیر 1400
67 بازدید
کد مطلب : 77803

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، چهارمین اطلاعیه پیرامون تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شهرداری از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منتشر گردید.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

پیرو اطلاعیه های قبلی، بدین وسیله به اطلاع کارکنان شرکتی مشمول بخشنامه شماره ۵۶۴۵۱ مورخ ۲۵/ ۱۲ /۹۹ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور می رساند . پس از رسیدگی به اعتراضات واصله، بررسی مدارک و انطباق با بخشنامه، فهرست اولیه منتشر شده قبلی ویرایش گردیده و فهرست نهایی جهت شرکت در آزمون از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر خواهد شد. تصمیمات کمیته طرح طبقه بندی مشاغل بر اساس مفاد بخشنامه شماره ۵۶۴۵۱ مورخ ۲۵/ ۱۲ /۹۹ و نامه شماره ۱۷۱۷۱ مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شرح ذیل است:
۱- کارکنان شرکتی دارای مدرک دانشگاهی شاغل در یکی از مشاغل تخصصی ساختار اداری شهرداری که نامشان در فهرست اولیه درج نشده بود، به فهرست اضافه می گردد .
۲- کارکنان شرکتی که نامشان در فهرست اولیه درج شده بود اما در دفاتر پیمانکاران مشغول فعالیت بوده اند، بدلیل عدم احراز شرط فعالیت در مشاغل تخصصی ساختار اداری شهرداری، از فرآیند تبدیل وضعیت حذف می گردند(ملاک عمل آخرین محل فعالیت منتهی به تاریخ ۲۵/۱۲/۹۹ است).
۳- کارگرانی که نامشان در فهرست اولیه درج شده بود اما در مشاغلی غیر از ساختار اداری شهرداری اشتغال داشته اند( بعنوان نمونه کارگر رفت و روب، پسماند، اجراییات، فضای سبز و … که در ساختار سازمانی شهرداری نیستند)، بدلیل عدم احراز شرط فعالیت در مشاغل تخصصی ساختار اداری شهرداری، از فرآیند تبدیل وضعیت حذف می گردند(ملاک عمل آخرین محل فعالیت منتهی به تاریخ ۲۵/۱۲/۹۹ است).
۴- در خصوص مدرک تحصیلی، ملاک عمل برای تعیین امتیاز (حداکثر ۲۰ امتیاز مدرک تحصیلی) و شرکت در آزمون، مدرک تحصیلی معتبر با تاریخ فارغ التحصیلی تا پایان سال ۹۹ است.
۵- کارکنان شرکتی که بخشی از سوابق کاری آنان در سایر شهرداریها (باستثنا اهواز) است حداکثر تا تاریخ ۳۰/۰۴/۱۴۰۰ مهلت دارند گواهی سوابق اشتغال خود را از سایر شهرداریها به انضمام تصویر برابر اصل قرارداد مربوطه به اداره کل سرمایه انسانی تحویل نمایند. در غیر اینصورت سوابق در سایر شهرداریها قابل پذیرش نیست.
۶- کارکنان شرکتی که نامشان در فهرست اولیه درج شده بود اما در بررسی های انجام شده در محل کار حضور نداشته اند بدلیل عدم احراز شرط فعالیت در مشاغل تخصصی ساختار اداری شهرداری از فرایند تبدیل وضعیت حذف می گردند.
۷- کارکنان شرکتی که رشته تحصیلی آنها بر اساس شرایط احراز با هیچکدام از پست های سازمانی بلا تصدی ساختار مصوب منطبق نیست، بدلیل عدم امکان اختصاص پست سازمانی از فرایند تبدیل وضعیت حذف می گردند.
۸- چنانچه در هر مرحله از فرایند تبدیل وضعیت، عدم صحت مدارک و مستندات ارائه شده (مدرک تحصیلی، سوابق بیمه، محل فعالیت و …) اثبات گردد، فرد مورد نظر از فرایند تبدیل وضعیت حذف خواهد شد.
۹- پرسشهای آزمون متشکل از ۱۰ پرسش عمومی و ۱۰ پرسش تخصصی خواهد بود. منابع پرسشهای عمومی (قوانین مرتبط با شهرداری) قبلا در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بارگذاری شده و منابع پرسشهای تخصصی در روزهای آتی بارگذاری خواهد شد.
۱۰- تاریخ برگزاری آزمون پس از انتشار فهرست نهایی افراد واجد شرایط، به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *