اخبار داغ

نان شب برخی از مردم خوزستان به کشاورزی وابسته است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مشکل امروز ما در استان خوزستان مربوط به مردمی است که منتظر هستند کشت کنند و نان شب‌ شان به کشاورزی که سودی ندارد، وابسته است. سردار حسن شاهوارپور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان […]

اشتراک گذاری
24 تیر 1400
144 بازدید
کد مطلب : 78228

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مشکل امروز ما در استان خوزستان مربوط به مردمی است که منتظر هستند کشت کنند و نان شب‌ شان به کشاورزی که سودی ندارد، وابسته است.

سردار حسن شاهوارپور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان که امروز (۲۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی کم آبی در استان خوزستان، زمینه بحران اجتماعی در حال شکل‌گیری است و بحران اجتماعی نیز پیشران بحران امنیتی است.

وی افزود: اگر مدیریت نشود و درست حرکت نکنیم، تبعات آن مانند بحران‌های سال‌های ۹۶ و ۹۸ خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در پایان دولت باید به گونه‌ای عمل شود که با خاطره خوش این وضعیت پیش برود. البته مردم مشکلات دیگری در بحث گرانی‌ها را نیز تحمل می‌کنند.

شاهوارپور بیان کرد: در این جلسه نباید گفتاردرمانی شود. نباید اعداد و ارقام بسیار بالا یا غیر قابل توجه در نظر گرفته شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.