اخبار داغ

امور اجتماعی یا امور اشتباهی/ چرا  اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی خود مسبب آسیب زدن به اجتماع و مردم خوزستان میباشد؟ 

یادداشتی به قلم سکینه فرهادیان بابادی به راستی چرا امور اجتماعی که مهم ترین قسمت و تاثیر گذار ترین جایگاه در استان خوزستان را دارد اینگونه به دست افرادی سپرده شده که حتی در نوع برخور اولیه اجتماعی خود مانده اند. آقای استاندار خلیلیان علت عدم حضور مدیرکل امور اجتماعی در هفته گذشته همایش مدیران […]

اشتراک گذاری
25 اسفند 1400
149 بازدید
کد مطلب : 143520

یادداشتی به قلم سکینه فرهادیان بابادی

به راستی چرا امور اجتماعی که مهم ترین قسمت و تاثیر گذار ترین جایگاه در استان خوزستان را دارد اینگونه به دست افرادی سپرده شده که حتی در نوع برخور اولیه اجتماعی خود مانده اند.

آقای استاندار خلیلیان علت عدم حضور مدیرکل امور اجتماعی در هفته گذشته همایش مدیران کل اجتماعی کشور در تهران چیست ؟و چراعملکرد اجتماعی استان در کشور ضعیف شده و‌عدم‌کمک به فعالیت سمنها هم بلاتکلیف مانده است و این یک فاجعه است..‌‌..
و نکته حائز اهمیت این میباشدکه بالحاظ اینکه نتوانستیم مستقیم با استاندار ملاقات کنیم از فضای مجازی استفاده کردیم  زیرا نادیده گرفتن معظلات در امور اجتماعی اینقدر بزرگ شده است که هر کسی متوجه این بی نظمی و هرج و مرج خواهد شد . مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان بنا به عدم “تخصصی بودن” ،عدم “به موقع بودن” و “در دسترس بودن” عدم برخورد مناسب “ارائه خدمات اجتماعی ” واکنش درست نشان ندادن  به مشکلات خانه سمن و سرکوب افراد توانمند و فعال اجتماعی در ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی …..

در پایان باید اشاره کرد گفتن واقعیت است که می‌تواند گامی ارزشمند در کاهش ضربات و صدمات ناشی از آسیب‌های امور اجتماعی را در استان خوزستان داشته باشد. حذف آسیبهای اجتماعی ممکن نیست مگر با برنامه ریزی مناسب برا گزینه مناسب در امورفرهنگی و اجتماعی خوزستان شکل گیرد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۵۰۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *