اخبار داغ

سیدمجیددژآهنگ رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان ایذه در پیامی هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید؛ روز ۱۹ تیر و نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی به نام “تأمین اجتماعی؛ زمینه‌ساز جهش تولید” نامگذاری شده است. مجید دژآهنگ رئیس تامین اجتماعی ایذه :روز ۲۰ تیر و دومین روز از […]

اشتراک گذاری
21 تیر 1400
130 بازدید
کد مطلب : 68997

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید؛ روز ۱۹ تیر و نخستین روز از هفته تأمین اجتماعی به نام “تأمین اجتماعی؛ زمینه‌ساز جهش تولید” نامگذاری شده است.

مجید دژآهنگ رئیس تامین اجتماعی ایذه :روز ۲۰ تیر و دومین روز از هفته تأمین اجتماعی به پاس تلاش همکاران حوزه درمان در مقابله با ویروس کرونا با نام “پا به پای نظام سلامت در مقابله با کرونا” نامگذاری شده است.

دژآهنگ گفت: ۲۱ تیر و سومین روز از هفته تأمین اجتماعی که مصادف با روز عفاف و حجاب است، به منظور توجه ویژه به بیمه بانوان به عنوان محور خانواده در پوشش بیمه زنان خانه‌دار و دختران دانشجو به نام روز “زندگی سالم با گسترش نظام رفاه و تامین اجتماعی” نام‌گذاری شده است.

رئیس تامین اجتماعی ایذه بیان کرد ۲۲ تیر و چهارمین روز از هفته تأمین اجتماعی نیز با توجه به اینکه ایجاد آرامش و امنیت روانی نیرو‌های مولد کشور، راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی است سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عمومی غیردولتی است و بخش عمده منابع این سازمان از وصول حق بیمه های بیمه شدگان بوده و لذا منابع سازمان حق الناس است و حفظ و صیانت از حق الناس بر همه لازم و واجب است . از دیگر اقدامات بجا و شایسته این سازمان افزایش نقش کنترلی و نظارت اساسی و کارشناسی بر منابع و مصارف خود می باشد که این مهم به طور اخص در کنترل هزینه ها در فرایند خرید خدمت در بخش درمان غیرمستقیم است و اهتمام سازمان در تقویت فرایند بازرسی و پیاده کردن نسخه الکترونیک در کشور از جمله مصادیق بارز این فرایند می باشد .

دژآهنگ افزود: بی شک مشارکت سه جانبه کارفرمایان ، بیمه شدگان و دولت واهتمام هر سه ضلع این مثلث بر تعاون ، تعامل و تفاهم در عرصه های مختلف سیاستگذاری و تصمیم گیری ، قطعاً در تقویت منابع ، پویایی و پایداری سازمان نقش حیاتی و غیر قابل انکاری دارد و نتیجه این تعاون و تعامل مثبت ، رونق فعالیتهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی است که خود از عوامل اصلی تقویت صندوق سازمان می باشد که تحقق این مهم باعث امنیت روحی و شغلی بیمه شدگان و ارتقای بهره وری نیروی کار است .

مجید دژآهنگ در پایان تاکید کرد :فعالیت های اقتصادی و تولیدی و صنعتی و خدماتی بر منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی اثر گذار است و از اینرواست که رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری همواره و بالاخص در دهه اخیر که در نامگذاری شعارهای سال همه متضامن اشتغال و تولید و ایجاد امنیت اجتماعی بوده است تقویت و پایداری منابع و حرکت رو به جلو و افق روشن تامین اجتماعی را تضمین می نماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *