اخبار داغ

من قربانی عملکرد ضعیف برخی دیگر شدم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری: جفایی که دولت در حق من کرد که هیچوقت یادم نمی‌رود. حتی یک نفر از آن‌ها به حمایت از من برنخواستند، درحالیکه من چوب آنها را در انتخابات خوردم، مشکلات اقتصادی‌ای که ناشی از عملکرد برخی دوستان بود و من تلاش کرده بودم […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1400
107 بازدید
کد مطلب : 56362

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

جفایی که دولت در حق من کرد که هیچوقت یادم نمی‌رود. حتی یک نفر از آن‌ها به حمایت از من برنخواستند، درحالیکه من چوب آنها را در انتخابات خوردم، مشکلات اقتصادی‌ای که ناشی از عملکرد برخی دوستان بود و من تلاش کرده بودم بخشی از مشکلات را در بانک مرکزی رفع کنم.

من در واقع قربانی عملکرد ضعیف برخی دیگر شدم، در مناظرات البته با قدرت از آن‌ها دفاع کردم، چون وظیفه خود می‌دانستم و دو سال و نیم در این دولت کار کرده بودم.

من را یک ماه پیش، از مسئولیتم عزل کردند، به خاطر آنکه براساس نظر آن‌ها تصمیم نگرفته بودم. هیچ وقت یادم نمی‌آید دولتی بخواهد با یک عضوش که انقدر خدمت کرده اینطور رفتار کند.

یکی از بزرگان به من گفت: دولت باید خیلی قدر شما را بابت اقداماتت بداند مخصوصا از زمانیکه آن نوسانات و التهابات در بازار ایجاد شده بود.

انتظار داشتم که بزرگان اصلاح‌طلب تصمیم بگیرند، اینکه فقط اطلاعیه بدهند و غیر مستقیم حرف بزنند، طوری که یک نفر شاید فکر کند از همتی حمایت کرده باشند، اینکه کاری نداشت و همه میتوانستند چنین اطلاعیه‌ای بدهند. متاسفانه امروز فردا کردند و چانه زدند که ببینیم فردا پس فردا چه می‌شود، که درنهایت هم اتفاقی نیافتاد. درخصوص برخی جریانات سیاسی و بزرگان در صحنه من گفتم شرط بندی روی اسب برنده که هنر نیست.

دائم میگویند چرا کاندیدا شدی؟ مگر بقیه کی هستند؟ بعضی دوستان اصلاح طلب فکر می‌کنند ما شهروند درجه دو هستیم، و ان‌ها درجه یک. دائم می‌گفتند چرا برخی رد شده اند رد شده اند، من متاسفم در این باره، ولی دلیلی نمی‌شود بگوییم بنده کمتر از ان‌ها هستم. چرا فکر می‌کنید من درجه دوم هستم؟ من چهل سال است که مدیرارشد کشورم.

حالا ما که آمدیم باید به هزار نفر جواب پس می‌دادیم؟ که عملکرد وقدرت تصمیم گیری همه را دیده ام و همه تان رو می‌شناسم، چرا فکر میکنید کاندیداتوری فقط حق عده‌ای خاص است و بقیه چنین حقی ندارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *