اخبار داغ

حمله سایبری به رژیم صهیونیستی

اطلاعات دانشجویان اسرائیلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: اطلاعات شخصی صدها هزار دانشجو و دانش آموز اسرائیلی از شماره تلفن آنان گرفته تا آدرس منزل، آدرس پست الکترونیک، گذرواژه‌ها و بقیه اطلاعات شخصی آنها به سرقت رفته و در اختیار هکرها قرار گرفته […]

اشتراک گذاری
06 تیر 1400
105 بازدید
کد مطلب : 56257

اطلاعات دانشجویان اسرائیلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد:

اطلاعات شخصی صدها هزار دانشجو و دانش آموز اسرائیلی از شماره تلفن آنان گرفته تا آدرس منزل، آدرس پست الکترونیک، گذرواژه‌ها و بقیه اطلاعات شخصی آنها به سرقت رفته و در اختیار هکرها قرار گرفته است.

تحقیقات انجام گرفته توسط یک گروه حفاظت سایبری اسرائیلی نشان می‌دهد که اطلاعات حداقل ۲۸۰ هزار نفر از دانشجویان که از سال ۲۰۱۴ به بعد در یک سایت بارگزاری شده بودند به سرقت رفته است که حدود ۱۰۰ هزار ایمیل فعال آنها به همراه گذرواژه‌های آن نیز در اکنون به دست هکرها افتاده است.

به اعتقاد کارشناسان هکرها موفق شدند از طریق پایگاه اینترنتی یک شبکه کاریابی اسرائیلی به نام (AcadeME) که یکی از پر طرفدار‌‌ترین شبکه‌های کاریابی دانشجویان و فارغ التصحیلان در اسرائیل محسوب است به این اطلاعات دست پیدا کنند.

این سایت با مهم‌‌ترین دانشگاه‌های اسرائیل همکاری تنگاتنگی داشته و از طریق لینک‌‌هایی که با آنها دارد اطلاعات متقاضیان را راستی آزمایی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *