اخبار داغ

دیدار شریعتمداری با ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رییس جمهوری منتخب، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و فرصت ‎ها و چالش‎ های اجتماعی پیش روی دولت سیزدهم ارائه کرد. محمد شریعتمداری در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‎الله رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای وی و […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1400
154 بازدید
کد مطلب : 56138

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رییس جمهوری منتخب، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و فرصت ‎ها و چالش‎ های اجتماعی پیش روی دولت سیزدهم ارائه کرد.

محمد شریعتمداری در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‎الله رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.

‌ وی با ارائه گزارشی از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تبیین فرصت‎ها و چالش‎های پیش روی دولت سیزدهم در این حوزه پرداخت.

سید ابراهیم رییسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه بخش ها با دولت آینده، شرایط کشور به سرعت به نفع مردم تغییر کند تا امید، اعتماد و آرامش به جامعه بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *