اخبار داغ

اعتراضات مخالفان نژادپرستی و طرفداران فلسطین در انگلیس

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ده‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس از جمله مخالفان رژیم صهیونیستی، فعالان مدنی، گروه‌های مدافع حقوق بشر و ضدجنگ روز شنبه در پایتخت و نقاط مختلف انگلیس به صورت جداگانه تظاهرات کرده و فریاد آزادی خواهی سردادند. طرفداران فلسطین در لندن با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1400
132 بازدید
کد مطلب : 56148

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ده‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس از جمله مخالفان رژیم صهیونیستی، فعالان مدنی، گروه‌های مدافع حقوق بشر و ضدجنگ روز شنبه در پایتخت و نقاط مختلف انگلیس به صورت جداگانه تظاهرات کرده و فریاد آزادی خواهی سردادند.

طرفداران فلسطین در لندن با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «درود بر فلسطین» در خیابان‌های مرکزی لندن راهپیمایی کرده و خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند. آن‌ها با حمل پرچم فلسطین، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرده و خواستار آزادی مسجدالاقصی شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که از سوی «مجمع فلسطینیان در بریتانیا» و با حمایت «کارزار همبستگی با فلسطین»، «دوستان الاقصی»، «انجمن مسلمانان بریتانیا» و شمار دیگری از گروه های مدنی طرفدار فلسطین ترتیب داده شده بود، پس از تجمع مقابل ساختمان بی‌بی‌سی و اعتراض به سکوت این رسانه انگلیسی در انعکاس جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، با فریاد آزادی فلسطین به سمت میدان پارلمان راهپیمایی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *