اخبار داغ

زمان رای‌گیری را تا ٢ بامداد تمدید کنید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رییس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از وزیر کشور درخواست کرد با توجه به حضور مردم در شعب اخذ راى، ساعت راى گیرى تا ٢ بامداد تمدید شود.  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری د توئیتر نوشت: گزارش‌های متعدد مردمی حاکی از […]

اشتراک گذاری
28 خرداد 1400
145 بازدید
کد مطلب : 55086

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رییس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از وزیر کشور درخواست کرد با توجه به حضور مردم در شعب اخذ راى، ساعت راى گیرى تا ٢ بامداد تمدید شود.

 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری د توئیتر نوشت:

گزارش‌های متعدد مردمی حاکی از استقبال گسترده مردم به مشارکت حداکثری و ازدحام در شعب اخذ رای در سراسر کشور است. از وزیر کشور تقاضای تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد را دارم.

شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، با ابراز تأسف از اختلالات پیش‌آمده در روند اخذ آرا از آحاد ملت غیور ایران اسلامی در آغازین‌ساعات شروع فرایند انتخابات، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام فرمود:
جَعَلَ اللهُ سُبحانَهُ حُقوقَ عِبادِهِ مُقَدَّمَهً لِحُقوقِهِ.
خداوند سبحان حقوق بندگانش را مقدمه رسیدن به حقوق خود قرار داده است.


متأسفانه گزارش‌های مختلف ارسالی به این ستاد، حاکی از آن است که صبح امروز و در دو ساعت اولیه آغاز رأی‌‎گیری، ارتباط سامانه‌های فنی رأی‌گیری الکترونیک با مرکز، حدود یکصد دقیقه قطع بوده و بنابراین با وجود استقبال کم‌سابقه مردم برای مشارکت در انتخابات و همچنین پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در این رویداد مهم، شمار زیادی از مردم عزیز ایران، به‌رغم ساعت‌ها ایستادن در صفوف طولانی، موفق به دادن رأی خود نشدند.


شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، با ابراز تأسف از اهمال مسئولان اجرائی در این زمینه و همچنین با توجه به اهمیت بالای اخذ آرای تک‌تک هم‌میهنان عزیز، از شورای محترم نگهبان قانون اساسی می‌خواهد نسبت به تمدید زمان انتخابات تمهیدات لازم را فراهم آورد.

محسن رضایی در توییتر نوشت:

‌«با توجه به تقاضای اقشار مختلف مردم بویژه هموطنان عزیز در بعضی مناطق روستایی و شهرهای کوچک، از وزارت کشور می خواهم در صورت امکان ساعت رأی گیری را به مدت ۲ ساعت دیگر تمدید کند تا همه علاقمندان به تعیین سرنوشت کشور، امکان مشارکت در انتخابات را داشته باشند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *