اخبار داغ

انتخابات در ۲۵ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، هنوز هیچ یک از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در جبهه اصولگرایان با وجود صحبت از ائتلاف و هماهنگی برای رسیدن به نامزد واحد، اعلام انصراف نکرده‌اند. علیرضا زاکانی درباره انصراف گفته است، هر کدام از این پنج نفر خود را به دیگری ترجیح می‌دهند. بنده خیلی مشتاقم که ما پنج […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
132 بازدید
کد مطلب : 54727

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، هنوز هیچ یک از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در جبهه اصولگرایان با وجود صحبت از ائتلاف و هماهنگی برای رسیدن به نامزد واحد، اعلام انصراف نکرده‌اند.

علیرضا زاکانی درباره انصراف گفته است، هر کدام از این پنج نفر خود را به دیگری ترجیح می‌دهند. بنده خیلی مشتاقم که ما پنج نفر جلسه‌ای با یکدیگر برگزار کنیم. این پنج نفرِ جریان انقلاب با یکدیگر صحبت کنند و کاری که سبب ظرفیت برای کشور است، آن را فراهم کنند.

شاید من احساس کنم که نگاه من ویژه است اما باید جریان انقلاب را به شخص خود ترجیح دهیم. مگر اینکه احساس شود برای مشارکت حداکثری همه مردم باید حضور را حفظ کنیم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی هم همچنان در برنامه‌های تبلیغاتی در شبکه‌های تلویزیونی استانی حضور دارد و به خراسان شمالی سفر کرده است.

سید هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در جبهه اصلاح‌طلبان از عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده خواست با ائتلاف با هم، بذر امید را در دل هواداران، بیش از پیش شکوفا کنند و بلوغ اصلاح‌طلبی را در ساحت خدمت به ایران و مردم عزیز به نمایش بگذارند.

محسن رضایی از چک یارانه ۴۵۰ هزار تومانی با شعار «حق مردم در جیب مردم» رونمایی کرد و گفت:

ما در وهله اول به ۴۰ میلیون ایرانی و در وهله دوم به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه ۴۵۰ هزار تومانی در هر ماه پرداخت خواهیم کرد. این یارانه دقیقا معادل همان یارانه ۴۵ هزار تومانی در روز نخست پرداخت آن (با ارزش برابری حدود ۲۰ دلار) است.

اگر در شرایط کنونی برنامه‌ای برای هدایت نقدینگی کشور نداشته باشم و به سمت تولید نروم، این یارانه به احتمال قوی تورم ایجاد می‌کند اما اگر برای کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید برنامه داشته باشم که دارم، این کار من هیچ تاثیری در گرانی و تورم ایجاد نمی‌کند.

عبدالناصر همتی برای پاسخگویی هرچه بهتر به سوالات و ابهامات مردم، سامانه «دولت پاسخگو» را راه‌اندازی کرد. در این سامانه سوالات پرتکرار از طرف شخص همتی پاسخ داده و در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر می‌شود.

همتی در نشست خبری در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران گفت:

چیزی که بعضی از دوستان مطرح کرده‌اند و می‌گویند با تهاتر کشور را اداره کنیم با تهاتر که نمی‌شود، کشور را اداره کرد. در شرایطی که فشار حداکثری دشمن بود، ما مقاومت کردیم و تحریم‌ها را خنثی کردیم اما اینکه فکر کنیم، توسعه با این روش و فقط خنثی کردن تحریم و با تئاتر اتفاق می‌افتد، اشتباه محض است.

هیچ کشوری در دنیا به رشد و توسعه اقتصادی مناسبی نرسیده است، مگر اینکه تعامل جدی با دنیا داشته باشد.

سید ابراهیم رییسی در نشستی با جمعی از نویسندگان، شاعران و ناشران گفت:

منویات رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ باید توسط دولت اجرا شود. نکات مقام معظم رهبری توصیه نیست بلکه جنبه دستوری دارد و اگر دستورات ایشان اجرا نشود، ناامیدی ایجاد می‌کند.

رئیسی همچنین در تالار معاملات بورس اوراق بهادار حضور یافت و با فعالان بازار سرمایه گفت‌‌وگو کرد.

رییسی با تاکید بر این که تزریق‌ ۲۰۰ میلیون دلاری‌ به بازار سرمایه را پیگیری می‌کنم، گفت: بورس نباید به محل جبران کسری بودجه دولت‌ها تبدیل شود.

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری گفته است، نارضایتی‌های قابل درک درباره عدم احراز صلاحیت‌ها و وضعیت انتخابات وجود دارد اما به نظر می رسد که شور و شوق انتخاباتی در میان مردم در حال افزایش است و همه باید به خاطر آینده ایران و جایگاه آن در جهان پای صندوقهای رای بیایند.
صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در پیامی، انتخابات را ضامن امنیت ملی، اقتدار و استحکام نظام ارزیابی کرد و گفت: برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در انتخابات شرکت می‌کنیم.

محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

۵۰۰ خبرنگار خارجی از ۲۲۶ رسانه بین‌المللی از پنج قاره جهان، انتخابات ۱۴۰۰ ایران را پوشش می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *