اخبار داغ

با تئاتر نمی‌شود کشور را اداره کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری: قطار توسعه از ما رد شده و باید خود را به آن برسانیم. دوران حاکمیت سیاست بر اقتصاد باید پایان یابد. باید هم استراتژی‌مان را تغییر بدهیم و هم تاکتیک‌ها را تغییر دهیم. چندین بار گفتم که حکمرانی اقتصادی در کشور باید تغییر […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1400
137 بازدید
کد مطلب : 54694

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

قطار توسعه از ما رد شده و باید خود را به آن برسانیم.

دوران حاکمیت سیاست بر اقتصاد باید پایان یابد.

باید هم استراتژی‌مان را تغییر بدهیم و هم تاکتیک‌ها را تغییر دهیم. چندین بار گفتم که حکمرانی اقتصادی در کشور باید تغییر کند و دولتی روی کار بیاید که اقتصاد را بر سیاست حاکم کند و دوران حاکمیت سیاست بر اقتصاد پایان یابد.

با تئاتر نمی‌شود کشور را اداره کرد، ما نیاز به تعامل با دنیا داریم. هیچ کشوری در دنیا به رشد و توسعه اقتصادی مناسبی نرسیده مگر اینکه تعامل جدی با دنیا داشته باشد.

ما عقب ماندگی‌های جدی اقتصادی داریم و ملت ایران سزاوار این شرایط با منابع عظیم نیست.

حکمرانی اقتصادی در کشور نامطلوب بوده و به نفع مردم و توسعه نیست. سال‌ها سیاسیون برای کشور تصمیم گرفتند و نتیجه اش این شد که هم اکنون شاهد آن هستیم.

برجام مسئله مهم و مورد تایید نظام هست و مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی هم هست و ایشان هم فرمودند که ما مصمم هستیم برجام اجرایی شود.

بعضی‌ها فکر می‌کنند ملت توسعه و رفاه و آرامش نمی‌خواهند، زندگی نمی‌خواهند. ما نیامدیم فقط صبح تا شب به مردم فشار تحمیل کنیم. اگر قرار بود مردم فشار تحمل کنند که دیگر ما را انتخاب نمی‌کردند.

من در نامه به رهبری گفته بودم با افزایش قیمت بنزین باید یارانه ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند ولی این قسمت اجرا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *