اخبار داغ

پیامی از عضو کوچک ایران اسلامی در خصوص انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات مال ملت ایران است، مال جمهوری اسلامی است، مال اسلام است. (مقام معظم رهبری) ملت شریف ایران، اکنون کشور با مشکلات جدی به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مواجه است. لازمه مرتفع نمودن مشکلات فعلی، آمدن به پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح به عنوان رئیس جمهور […]

اشتراک گذاری
24 خرداد 1400
154 بازدید
کد مطلب : 54576

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مال ملت ایران است، مال جمهوری اسلامی است، مال اسلام است. (مقام معظم رهبری)

ملت شریف ایران،

اکنون کشور با مشکلات جدی به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مواجه است. لازمه مرتفع نمودن مشکلات فعلی، آمدن به پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح به عنوان رئیس جمهور می باشد.

همگان مستحضریم وضعیت کنونی کشور ناهنجار و نابسامان است و این دال بر عدم شرکت در انتخابات نمی باشد؛ بلکه با حضور گسترده، پرشور و با شکوه، رئیس جمهوری را انتخاب نماییم که با اتکا به نیروهای جوان، کاردان، متخصص و اهل برنامه به مردم خدمت نماید.

برادران و خواهران، از شعارسرایی ها و وعده های توخالی اجتناب کنید. به کارنامه نامزدها از گذشته تا اکنون بنگرید. آیا خدمتی صورت گرفته است؟ آیا آنچه که پیشتر عرض نمودند، تحقق یافته اند؟ در وهله نخست شناخت کامل از نامزدها جهت انتخاب بهترین ها می باشد نه با رجزخوانی ها.

کشور ایران الحمدالله در طول ۴۲ سال گذشته با وجود موانع، مشکلات و دشمنی های فراوان، دستاوردهای عظیم و افتخارآفرین را به ارمغان آورده است. در کنار این ها، متاسفانه شاهد مشکلات و ناکارآمدی ها نیز هستیم که متاسفانه اینگونه مسائل منجر به عدم اعتماد مردم شده است. مردمی که از ابتدای انقلاب تا اکنون جهت حفظ ارزش و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش و کوتاهی ننموده اند، امروزه از مدیران و مسئولان اجرایی کشور شدیدا ناراحت هستند و جهت عبور از وضعیت نامناسب کنونی کشور مطالبه می نمایند.

مردم عزیز، متهم وضعیت کنونی کشور، کارگزاران هستند نه انقلاب.

چشم قشر ضعیف و محرومین کشور به انتخابات پیش رو است. لذا ای مردم با آمدنتان به انتخابات و با رای صحیح به فرد مطلوب و اصلح، آینده ی ایران را به خوبی رقم بزنید.

مردم عزیز ایران، بیاییم کمر همت ببندیم و در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری جهت برگزاری انتخابات پرشور و در شأن ملت و سربلندی ایران عزیزمان مشارکت نماییم.

به امید ایام نیک و شادی برای مردمان شریف ایران

با مهر و تقدیم احترام

سید محمدرضا حسینی علی آباد (عضو هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *