اخبار داغ

شرکت در انتخابات اول راه است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: در یک مقطع بسیار مهم تاریخی قرار گرفته ایم، ملت ایران و خانواد ه های البرزی در این مقطع نیازمند حضور جدی در صحنه انتخابات دارد، نگویید که دیگران رای می دهند! بلکه هر کسی […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1400
152 بازدید
کد مطلب : 54429

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به انتخابات پیش روی گفت:

در یک مقطع بسیار مهم تاریخی قرار گرفته ایم، ملت ایران و خانواد ه های البرزی در این مقطع نیازمند حضور جدی در صحنه انتخابات دارد، نگویید که دیگران رای می دهند! بلکه هر کسی تلاش کند تا ۱۰ یا ۲۰ نفر از افرادی که نزدیکش هستند را به شرکت در انتخابات ترغیب کند.

شرکت در انتخابات اول راه است، بدین معنا که باید با کمک یکدیگر کشور را بسازیم و با کمک یکدیگر کاری که ۴۰ سال انجام شده خوب بوده و از سوی دیگر در کارهای بسیاری عقب هستیم که یکی از جاهایی که عقب هستیم اجرای عدالت است و مردم اجرای عدالت را می خواهند.

تبعیض، فقر و فساد به هیچ عنوان نباید در هیچ کجای این کشور پسندیده شود و در هر جایی که دیده شد بایستی به عنوان یک لکه نامناسبی برای چهره زیبای کشورمان تلقی شود.

مردم بارها بیان کرده اند که با نداشتن خواهند ساخت اما با تبعیض نمی سازند، ظرفیت های کشور بایستی به صورت عادلانه بین همه نیازها و نیازمندی هایی که وجود دارد تقسیم و جوانان باید این احساس را داشته باشند که زمینه کار برای آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *