اخبار داغ

بخشی از سخنان مهندس فریدون اسداللهی کاندیدای ششمین انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز

متاسفانه در این پنج *دوره گذشته شورای شهر اهواز دیدیم و شنیدیم که* : *فرزندان ، عروس ، دامادها، بستگان و گاه همسران اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری بصورت غیرقانونی در شهرداری و موسسات وابسته استخدام یا بعنوان مدیران آن مجموعه انتصاب شده اند .موضوع استخدام یا انتصاب یک نفر و دو نفر نیست […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1400
123 بازدید
کد مطلب : 54404

متاسفانه در این پنج *دوره گذشته شورای شهر اهواز دیدیم و شنیدیم که* : *
فرزندان ، عروس ، دامادها، بستگان و گاه همسران اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری بصورت غیرقانونی در شهرداری و موسسات وابسته استخدام یا بعنوان مدیران آن مجموعه انتصاب شده اند .
موضوع استخدام یا انتصاب یک نفر و دو نفر نیست ؛ این سیلی محکمی بصورت جوانانی است که فکر می کنند با تلاش و کوشش می توانند بجایی برسند ! این بی عدالتی مصداق خراشیدن روی پدر و مادرانی است که در خانه حداقل یکی دو جوان تحصیلکرده بیکار دارند !

بعنوان یک معلم و شهروند مطالبه گر به همشهریان قول می دهم که در یک دوره پنج ماهه برای تصویب قانون ممنوعیت استخدام بستگان مدیران و اعضای شورای شهر در شهرداری و عقد قرارداد با آنها تحت هر عنوانی و همچنین ممنوعیت اهدای کارت هدیه و بن های نقدی و غیر نقدی توسط شهرداری و سازمان های وابسته به اعضای شورای شهر تلاش خواهم کرد و با تقسیم شهر بین اعضای شورای شهر و خرید و فروش پست های مدیریتی (بنقل از عده ای از شهروندان ) مبارزه خواهم کرد .
فریدون اسداللهی
کد ۱۱۷۱
کاندیدای شورای شهر اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *