اخبار داغ

مولفه‌های نامزد اصلح چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مرتضی سلطانی معاون گفتمان سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: در خصوص تشخیص مولفه‌های نامزد اصلح، راه‌های بسیار وجود دارد. یکی از راه‌ها مراجعه و بررسی سوابق اجرایی نامزدها است که باید تحقیق کنیم و ببینیم در آن زمان که مسوول بودند آیا مسئله محور پیش […]

اشتراک گذاری
22 خرداد 1400
88 بازدید
کد مطلب : 54263

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مرتضی سلطانی معاون گفتمان سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت:

در خصوص تشخیص مولفه‌های نامزد اصلح، راه‌های بسیار وجود دارد.

یکی از راه‌ها مراجعه و بررسی سوابق اجرایی نامزدها است که باید تحقیق کنیم و ببینیم در آن زمان که مسوول بودند آیا مسئله محور پیش می‌رفتند و به جوان‌ها اعتقاد داشتند و میدانی و مردمی بودند یا نه.

بررسی کنیم و ببینیم که در برهه‌های حساس، فتنه‌های مختلف و مسائل بین‌المللی، مواضع آنان چه بوده‌ است.

در کنار این راه‌ها، باید حال فعلی افراد را هم مدنظر بگیریم به این شکل که ببینیم مواضع و برنامه‌های فرد و شعارهایی که می‌دهد و اطرافیانش چه کسانی و از چه طیفی هستند.

اصلی‌ترین راه و میانبرترین راه تشخیص اصلح بودن یک نامزد این است که ببینیم دشمن از کدام نامزد صحبت می‌کند و طرف کدام نامزد را می‌گیرد.

اگر هم در کنار این راه‌های تشخیص باز هم تحقیق کردیم و به نتیجه نرسیدیم باید به معتمدانی که باایمان و اهل بصیرت هستند و افرادی صادق و صالح مراجعه کنیم و از آن‌ها مشورت بگیریم تا بتوانیم نامزد اصلح را به درستی تشخیص و انتخاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *