اخبار داغ

ساختار مناظره از انتظارات مردم و جامعه عقب‌تر است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تحلیل “سعید آجرلو” مدیر مسئول روزنامه صبح‌نو، درباره اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با «فرهیختگان»: عبدالناصر همتی: سرشار از تناقض بود و از نظر تکنیکال و فنی نتوانست برای کمپین خود از نظر ایجابی انرژی تولید کند. همتی یک ورژن کوچک‌تری از آقای جهانگیری است . […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1400
106 بازدید
کد مطلب : 53672

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تحلیل “سعید آجرلو” مدیر مسئول روزنامه صبح‌نو، درباره اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با «فرهیختگان»:

عبدالناصر همتی:

سرشار از تناقض بود و از نظر تکنیکال و فنی نتوانست برای کمپین خود از نظر ایجابی انرژی تولید کند. همتی یک ورژن کوچک‌تری از آقای جهانگیری است .

محسن مهرعلیزاده:

گرفتار لحن بی‌ادبانه‌اش نسبت به آقای رئیسی بود که در ‌شأن کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، نیست. شبح حزب مشارکت و اتحاد ملت است و به‌صورت ناقص می‌خواست آن ادبیات را تولید کند.

محسن رضایی:

به‌دنبال آرای سیاسی نیست. از نظر کمپینی چیزی به آقای رضایی اضافه نشد./ اصلاح‌طلبان توقع داشتند آقای رضایی به آقای رئیسی حمله کند.

سید ابراهیم رئیسی:

نجیبانه با حجم حملات مهرعلیزاده و همتی برخورد کرد و نسبت به سال ۹۶ نیز در ادبیات و صحبت کردن جلوتر بود و تقریبا هیچ اشتباهی انجام نداد./ به رئیسی رای اضافه نشد و ضربه‌ای هم نخورد.

سعید جلیلی:

برند برنامه‌محوری بود. جلیلی نمی‌تواند به موضوعات سیاسی پاسخ ندهد، او هرچند تلاش می‌کند در دام دوقطبی FATF و برجام یا مذاکره نیافتد و موضوع برنامه و دولت سایه را مطرح کند، اما حتما باید گزاره سیاسی داشته باشد و بتواند پاسخ سیاسی بدهد.

امیر حسین قاضی‌زاده:

در زمین مناظره بازی نمی‌کرد. وقتی بازی وسط زمین فوتبال است، شما باید بر سر توپ دعوا کنید و نمی‌توانید گوشه زمین بروید و روپایی بزنید؛ حتی اگر خوب هم روپایی بزنید چون اساسا دیده نمی‌شوید.

علیرضا زاکانی:

عدالتخواهی را موضوع انتخابات کرد. زاکانی از نظر گویش، فن‌ بیان و انسجام در حمله به طرف مقابل، عملکرد بسیار خوبی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *