اخبار داغ

نامزد‌های اصلاح‌طلبان بازنده اخلاق بودند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، منصور مظفری مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد: متاسفانه دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در این مناظره کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و برای اینکه بتوانند ضعف‌های دولت را بپوشانند، از ابتدا تخریب آیت‌الله رئیسی را شروع کردند تا به زعم خودشان فضای دو‌قطبی مهرعلیزاده – رئیسی و همتی – رئیسی […]

اشتراک گذاری
15 خرداد 1400
112 بازدید
کد مطلب : 53384

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، منصور مظفری مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد:

متاسفانه دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در این مناظره کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و برای اینکه بتوانند ضعف‌های دولت را بپوشانند، از ابتدا تخریب آیت‌الله رئیسی را شروع کردند تا به زعم خودشان فضای دو‌قطبی مهرعلیزاده – رئیسی و همتی – رئیسی را ایجاد کنند. به اعتقاد بنده ما اصلاح‌طلبان در این مناظره و در بعد اخلاق، بازنده میدان بودیم.

همچنین آیت‌الله رئیسی در این مناظره دقیقاً به پاسخ‌هایی که مجری برنامه اعلام کردند، پاسخ دادند و با متانت و بزرگواری از کنار تخریب‌ها به خاطر مردم که فشار اقتصادی زیادی را تحمل هستند، گذشت تا خاطر مردم بیش از این مکدر نشود.

به عنوان یک اصلاح‌طلب می‌گویم که نمره قبولی در این مناظرات را آیت الله رئیسی دریافت کرد و ما اصلاح‌طلبان متاسفانه در این مناظره باختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *