اخبار داغ

لاریجانی در جریان بررسی صلاحیت‌ها مظلوم واقع شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو پیشین کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب گفت: آقای لاریجانی در جریان بررسی صلاحیت‌ها مظلوم واقع شد. خدا کمک کرد و از زبان عالی‌ترین مقام دینی این حقانیت بیان و حکم قضیه صادر شد و به اعتقاد ما موضوع […]

اشتراک گذاری
14 خرداد 1400
101 بازدید
کد مطلب : 53172

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو پیشین کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب گفت:

آقای لاریجانی در جریان بررسی صلاحیت‌ها مظلوم واقع شد. خدا کمک کرد و از زبان عالی‌ترین مقام دینی این حقانیت بیان و حکم قضیه صادر شد و به اعتقاد ما موضوع حل و فصل شده است.

قابل تقدیر و تشکر است که معظم‌له هر زمان به هر ایراد و اشکالی پی می‌برند، بلافاصله برای حل آن اقدام می‌کنند و هیچ توجهی به ملاحظات در هیچ بعدی ندارند جز احقاق حق و این رویه واقعا دل هر حق‌طلبی را شاد می‌کند که رهبری هیچ ملاحظه‌ای جز اعتقاد و ایمان به حق ندارند.

ایشان وقتی متوجه شدند دیگر نفرمودند که دیگر گذشته و عذرخواهی شود بلکه ایشان فرمودند که مطالبه من این است که دستگاه مسئول اقدام کند شورای نگهبان هم بلافاصله جواب دادند و گفتند ما نظر نهایی را به‌زودی اعلام می‌کنیم و همین یعنی نظری که داده شده نهایی نیست و نظر نهایی را اعلام می‌کنند این هم واقعاً دغدغه شورای نگهبان در اجابت اوامر مقام معظم رهبری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *