اخبار داغ

رنج مردم، رنج امام(ره) و خوشی مردم، خوشی او بود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌ رئیسی در شب رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور در بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) به مقام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کرد. وی همچنین با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر، یاد […]

اشتراک گذاری
14 خرداد 1400
129 بازدید
کد مطلب : 53073

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌ رئیسی در شب رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور در بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) به مقام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر، یاد و راه آنان را گرامی داشت.

ابراهیم رئیسی در حاشیه این حضور گفت:

خط امام(ره)، خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و رفع دغدغه‌های آنان است.

هرکس در هر جای عالم به امام راحل(ره) مراجعه می‌کرد و از رنج خود سخن می‌گفت، امام(ره) رنجیده‌خاطر می‌شد چرا که رنج مردم، رنج امام(ره) و خوشی مردم، خوشی او بود.

امام(ره) می‌خواست عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی و عدالت فرهنگی در کشور ما اجرا شود و ما به عنوان سربازان نظام و خادمان مردم، باید تلاش کنیم وضع موجود را به وضع مطلوب مورد نظر امام(ره) که اجرای عدالت در جامعه اسلامی بود، تغییر دهیم.

هر کس مسئولیتش در کشور برتر و بالاتر است باید خود را به خط امام(ره) بیش از دیگران مقید بداند و کسی خط امامی‌تر است که در عمل و سلوک با آن حضرت نزدیک‌تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *