اخبار داغ

در شرایط تحریم هم امکان بهبود اقتصاد وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری: عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از درآمدهای نفتی بی‌نیاز کرده و تاثیر فشارهای آمریکا را از بین ببرد. مفهوم اقتصاد مقاومتی این است که تمهیداتی در همه حوزه‌های اقتصادی از جمله تولید و صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی بیاندیشیم […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
143 بازدید
کد مطلب : 52669

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری:

عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از درآمدهای نفتی بی‌نیاز کرده و تاثیر فشارهای آمریکا را از بین ببرد.

مفهوم اقتصاد مقاومتی این است که تمهیداتی در همه حوزه‌های اقتصادی از جمله تولید و صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی بیاندیشیم که با فشارهایی که از بیرون به ویژه در نتیجه سیاست‌های خصمانه آمریکا به کشور تحمیل می‌شود، بتوانیم با اتکا به توانمندهای داخلی، استقلال اقتصادی خودمان را حفظ کنیم و تحریم‌ها وفشارها را بی اثر کنیم.

کشور ما قابلیت مقاومت در مقابل فشار اقتصادی خارجی را دارد. تحریم‌های آمریکا می توانند کند کننده مسیر باشند ولی هرگز نمی‌توانند مانع کار ما باشند.

کشور ما از نظر نیروی انسانی نخبه و ماهر است. منابع خدادادی و موقعیت جغرافیایی در جایگاه خوبی قرار دارد و می‌توانیم کشوری مستقل و ثروتمند از نظر اقتصادی بدون فروش نفت باشیم و راه رسیدن به این هدف هم عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *