اخبار داغ

تاکید وزیر خارجه ایتالیا بر تحول اساسی در مسیر عملیات صلح در لیبی

به گزارش تجهیز نیوز، به نقل از پایگاه خبری آکی، «لوئیجی دی مایو»، وزیر خارجه ایتالیا تاکید کرد که لیبی اکنون شاهد نقطه تحول شگرفی در عملیات ثبات سیاسی است و به مسیر صلح و ثبات در این کشور انگیزه جدیدی تزریق شده است. وی در نشست کاری با «عبدالحمید الدبیبه» نخست‌وزیر لیبی در رم […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
80 بازدید
کد مطلب : 52447

به گزارش تجهیز نیوز، به نقل از پایگاه خبری آکی، «لوئیجی دی مایو»، وزیر خارجه ایتالیا تاکید کرد که لیبی اکنون شاهد نقطه تحول شگرفی در عملیات ثبات سیاسی است و به مسیر صلح و ثبات در این کشور انگیزه جدیدی تزریق شده است.

وی در نشست کاری با «عبدالحمید الدبیبه» نخست‌وزیر لیبی در رم گفت: «دولت وحدت ملی امروز برای ما نماینده سراسر کشور است و با این دولت ما می‌توانیم و می‌خواهیم برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در سراسر خاک لیبی پایه‌ریزی کنیم.»

وزیر خارجه ایتالیا تاکید کرد که رم هیچ گاه پشت لیبی را خالی نکرده و سفارت ایتالیا در طرابلس همواره و در سخت‌ترین لحظات به فعالیت خود ادامه داده است.

وی گفت: «ما به حضور نهادهای ایتالیا در لیبی از طریق فعال‌سازی مجدد سر کنسولگری در شهر بنغازی و افتتاح کنسولگری در استان سبها ‌پایبند هستیم. طی ماه‌های آینده نیز حضورمان را در ظرابلس تقویت خواهیم کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *