اخبار داغ

ازدواج دزدکی نخست‌وزیر انگلیس!

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بوریس جانسون و معشوقه‌اش «کاری سیموندز» هفته گذشته برای دوستان خود کارت دعوت ارسال کردند تا در مراسم ازدواجشان که تاریخ برگزاری آن در کارت، ژوئیه ۲۰۲۲ (تابستان سال آینده) عنوان شده بود، شرکت کنند. اما برخی از روزنامه‌های انگلیسی مطلع شده‌اند که این دو، شنبه همین هفته بدون […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
151 بازدید
کد مطلب : 52542

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بوریس جانسون و معشوقه‌اش «کاری سیموندز» هفته گذشته برای دوستان خود کارت دعوت ارسال کردند تا در مراسم ازدواجشان که تاریخ برگزاری آن در کارت، ژوئیه ۲۰۲۲ (تابستان سال آینده) عنوان شده بود، شرکت کنند.

اما برخی از روزنامه‌های انگلیسی مطلع شده‌اند که این دو، شنبه همین هفته بدون هیچ سروصدایی و به صورت دزدکی مراسم ازدواج خود را در کلیسای وست‌مینیستر لندن برگزار کردند.

به گفته این روزنامه‌ها، مراسم ازدواج جانسون در کلیسای وست‌مینیستر در خفای کامل برگزار شده و حتی نزدیکترین افراد به نخست‌وزیر نیز از آن بی‌خبر بوده‌اند.

پس از افشای این موضوع، سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس روز گذشته به ناچار تایید کرد که جانسون و سیموندز روز شنبه بدون حضور خانواده و دوستان، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

بوریس جانسون در سال ۲۰۱۹ پیش از آنکه همسر دومش را طلاق دهد، ارتباط با معشوقه‌اش را علنی کرد و بهار گذشته یعنی چند هفته پس از رهایی از کرونا، از او صاحب یک فرزند پسر شد.

ازدواج بوریس جانسونِ ۵۶ ساله با سیموندزِ ۳۳ ساله سومین ازدواج او محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *