اخبار داغ

انتخابات در روز آخر اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در آخرین روز اردیبهشت ماه شاهد اظهارنظرهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از هر دو جناح سیاسی و گمانه‌زنی‌های فعالان سیاسی بودیم : در جبهه اصلاح‌طلبان، از داوطلبان اسحاق جهانگیری اعلام کرده آمادگی دارم با همه نامزدها در هر پلتفرمی و هر زمانی درباره مسائل مهم کشور گفت‌وگو کنم. زهرا […]

اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1400
123 بازدید
کد مطلب : 50829

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در آخرین روز اردیبهشت ماه شاهد اظهارنظرهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از هر دو جناح سیاسی و گمانه‌زنی‌های فعالان سیاسی بودیم :

در جبهه اصلاح‌طلبان، از داوطلبان اسحاق جهانگیری اعلام کرده آمادگی دارم با همه نامزدها در هر پلتفرمی و هر زمانی درباره مسائل مهم کشور گفت‌وگو کنم.

زهرا شجاعی داوطلب دیگر انتخابات گفته امیدوارم به جای تکثر شاهد تنوع داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری باشیم.باید هر سلیقه و گرایشی احساس کند نماینده‌ای میان نامزدهای ریاست‌جمهوری دارد این موضوع سبب ایجاد همبستگی در جامعه و حضور پرشور مردم می‌شود.

محمد عطریانفرعضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی پیش‌بینی کرده انتخابات ریاست‌جمهوری به مرحله دوم کشیده می‌شود و احتمالا در این مرحله شاهد دوگانه جهانگیری و لاریجانی خواهیم بود.

در جبهه اصولگرایان، از داوطلبان سعید محمد درباره پیوستن به سازوکار اجماعی اصولگرایان گفته دوستان ساز و کاری برای خود دارند اما من موافق این هستم که نظر مردم ملاک باشد نه نظر جریان‌های سیاسی.

علیرضا افشار داوطلب دیگر هم این نظریه را که اصولگرایان از کاهش مشارکت سود می‌برند رد کرده و گفته اصلاح‌طلبان استاد دوگانه‌سازی هستند و نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

محمدجواد محمدی نوری عضو شورای وحدت اصولگرایان پیش‌بینی کرده ۵ نفر از اصولگرایان از جمله سعید محمد و رستم قاسمی به نفع رییسی کنار می‌روند.

اما دیشب علی لاریجانی کاندیدایی که هم به جریان اصولگرا نزدیک است و هم در میان اصلاح‌طلبان طرفدارانی دارد در کلاب هاوس در گفت‌و‌گویی چهار ساعته به پرسش‌ها درباره انتخابات و عملکرد گذشته خود پاسخ داد. او از برجام و تصویب آن در دوره ریاستش بر مجلس دفاع کرد. او همچنین گفت: حداقل برای ۲۰ سال آینده باید اقتصاد مساله اصلی کشور شود و جهات دیگر ذیل این قرار بگیرد و کمک کننده به این وضع شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *