اخبار داغ

بانوی کارآفرین خوزستانی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای کلانشهر اهواز شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز سرکار خانم مهندس جواهر لطیفی کارشناس ارشد اقتصاد انرژی و از کارآفرینان موفق در حوزه زنان در استان خوزستان از حضور خود در انتخابات ششمین دوره شورای شهر اهواز خبر داد . ایشان از کارشناسان فعال و موثر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا و فردی بسیار توانمند در […]

اشتراک گذاری
29 اردیبهشت 1400
101 بازدید
کد مطلب : 50447

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز سرکار خانم مهندس جواهر لطیفی کارشناس ارشد اقتصاد انرژی و از کارآفرینان موفق در حوزه زنان در استان خوزستان از حضور خود در انتخابات ششمین دوره شورای شهر اهواز خبر داد .

ایشان از کارشناسان فعال و موثر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا و فردی بسیار توانمند در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی است که با سوابق درخشان خود در امور اجرایی فردی شناخته شده در این عرصه خواهد بود .

مهندس جواهر لطیفی تحصیل کرده کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناس ارشد اقتصاد انرژی است و از سوابق اجتماعی و سیاسی ایشان می توان به رئیس شورای روستا در بخش مرکزی اهواز و فعالیت در حوزه توانمندسازی دختران و بانوان حاشیه شهر اهواز نام برد . ضمنا ایشان در جهت همیاری و راه اندازی بنگاه های خرد و مشاغل خانگی در روستاها نیز متخصص است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *