اخبار داغ

مبارزه با فساد، کار دولت است

مبارزه با فساد، کار دولت است/ قوّه قضائیه مرحله آخر است به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مقام معظم رهبری: در همه جای دنیا مبارزه با فساد، کار دولت است؛ چرا ما قوّه قضاییّه را مسئول این کار می‌کنیم؟ من به این حرف معتقدم. معتقدم مبارزه با فساد، در درجه اوّل کار خود دولت است. […]

اشتراک گذاری
26 اردیبهشت 1400
68 بازدید
کد مطلب : 50125

مبارزه با فساد، کار دولت است/ قوّه قضائیه مرحله آخر است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، مقام معظم رهبری:

در همه جای دنیا مبارزه با فساد، کار دولت است؛ چرا ما قوّه قضاییّه را مسئول این کار می‌کنیم؟ من به این حرف معتقدم.

معتقدم مبارزه با فساد، در درجه اوّل کار خود دولت است. بخش قضا مربوط به مرحله آخرِ کار است. در قدیم می‌گفتند: آخرین دارو، داغ کردن است: «آخر الدّواء الکىّ». قبل از آن‌که به داغ کردن برسد، انسان انواع و اقسام دواها را به کار می‌برد؛ اگر خوب نشد، آن وقت محل زخم را داغ می‌کند، والّا تا وقتی می‌تواند با مرهم و مراقبت و تنظیف، بیمار را معالجه کند، محل زخم را داغ نمی‌کند.

در بخش‌های اقتصادی، پولی، صنعتی، خدماتی و دیگر بخش‌های تولیدی و آن‌جایی که بخصوص معاملات خارجی و کلان وجود دارد، حضور شما حقیقتاً به عنوان مدّعی و معارضِ فساد و مفسد تلقّی شود.

وقتی با این جدیّت دنبال رفع فساد رفتید، در جایی می‌بینید باید به قوّه قضائیّه بگویید ما از شما می‌خواهیم به این قضیه رسیدگی کنید. در این صورت با میل و خواست و مطالبه شما، قوّه قضائیّه وارد میدان خواهد شد.

۱۳۸۱/۰۶/۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *